Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I’ve Got The Blue Eyes Too [ Afgerond ] » 011 || Jealous?

I’ve Got The Blue Eyes Too [ Afgerond ]

10 juli 2014 - 18:38

723

4

261



011 || Jealous?

Image and video hosting by TinyPic

~Coco Horan


Inmiddels zijn we al drie weken verder, bijna een maand. Over twee dagen om precies te zijn. Over twee dagen hebben ik en Nash een maand verkering. Of ik er blij mee ben? Nee, echt niet. Onze relatie lijkt wel niet te bestaan, hij doet alsof we niks hebben. Hij vindt Serena belangrijker. Belangrijker dan mij, belangrijker dan zijn vrienden, zelfs belangrijker dan zijn familie. Dat lijkt zo. Mijn mobiel trilt waarna er een bekend liedje volgt, mijn beltoon. Kuchend pak ik mijn mobiel van mijn nachtkastje. Voordat ik opneem bekijk ik wie er belt: Nash. Ik neem op en probeer enthousiast te klinken.
“Hey Nash.”
“Coco, hey.”
“Waarom bel je?”
“Om te vragen of je de deur open kan doen.”
“Waarom?”
“Het is echt belangrijk, wil je open doen?”
“Oké dan, wacht.”
Met de iPhone in mijn hand, loop ik naar de voordeur. Ik open de deur en zie Nash staan. Wat ben ik toch weer blij om hem te zien... “Mag ik binnen komen?” Knikkend loop ik naar de deur, mopperend in mezelf. Ik laat me zakken op de bank die zacht aanvoelt. “Oké, ik moet met je praten.” Begint Nash. Dit zal wel niks goeds zijn...
“Vertel.”
“Nou euh... Ik merk dat je jaloers bent op Serena.”
“Jaloers?!” Roep ik beledigd. “Ik ben hier verdomme degene die met jou heeft! Serena niet!”
“Rustig, rustig...”
“Nee ik ga niet rustig aan doen! Je doet alsof onze relatie er niet is, alsof we vrienden zijn!”
“Nou euh... Dat valt ook wel weer mee.”
“Ja tuurlijk, voor meneertje is dit hartstikke normaal! Denk na Nash, denk na!”
“Please! Coco, doe is rustig, ik probeer je dit alleen maar uit te leggen.”
“Wat moet je me uitleggen? Dat je vreemd gaat, zeker? Is dat het soms?!”
“Nee, natuurlijk niet! Ik wil alleen maar zeggen dat ik juist niks met Serena heb, we zijn gewoon doodnormale vrienden.”
“Ja ja, en bij ons dan? Wij waren ook ‘gewoon doodnormale vrienden’ en dat veranderde ook!”
“Mag ik dan niet eens een fucking vriendin hebben, mag ik geen vrouwelijke vrienden hebben?”
“Nee, dat mag je niet! Nu goed?”
Inmiddels ben ik boos opgestaan en heb ik mijn mobiel laten vallen. Ik pak hem weer op en leg hem op de salontafel. Rustig laat ik me vallen op de bank. “Ik ga,” Nash staat op en loopt weg. “Doei.” Na die woorden gaat de deur dicht. Ik begin te huilen, waarom doet hij zo? Of overdrijf ik wel gewoon, is dit wel normaal?

~Nash Grier

Stom wijf, ik mag niks van haar. Ik lijk net een of ander slaafje. Ik doe mijn helm op en stap op mijn scooter. Zuchtend start ik de scooter en rij ik weg, het boeit me niet waar naartoe, als ik maar alleen ben.

Ik ben aangekomen in het park, ik weet een plekje al sinds mijn zesde en daar komt nooit niemand. Hier heb ik een prachtig uitzicht. Ik laat me zakken op het gras. Het begint al avond te worden. Ook kan ik hier de mooie zonsondergang zien. Maar dit mooie moment word weer verpest door mijn telefoon die af gaat. Zonder te kijken neem ik hem op.
“Hey, met Nash.”
“Nash, lekkerding van me!”
“What’s up, babe?”
“Ik kom naar je toe, waar ben je?”
“Park, geheime plekje, weet je wel.”
“Ja, ik kom zo.”
“Is goed.”
“Doei schatje!”
Glimlachend hang ik op.

Na een paar minuutjes komt ze naar me toe. Ze laat zich langs mij zakken en kijkt me dan aan. “Wat is er?” Vraagt ze lief. “Nee niks hoor.”
“Jawel, vertel het.”
“Het is niet belangrijk.”
“Coco, zij is het.”
“Mm...”
“Awh, vergeet haar toch.”
“Kan ik niet, dat weet je! Ik hou van haar.”
“Haha, en van mij dan?”
“Ook, maar vriendschappelijk.”
Serena knikt alsof ze me niet gelooft. Opeens breng ik mijn lippen naar de hare en zoen ik haar wild. Dit heb ik altijd al gewild... Ze woelt met haar handen door mijn haar.
We trekken terug, tegelijk. “Naar Midnight Problems?” Grijnzend kijk ik haar aan. “Naar Midnight Promblems.” Zegt ze.

We zijn er aangekomen en lopen naar binnen. Het is ergens verstopt in een steegje, die word helemaal gevuld met de muziek. Ik trek haar mee naar binnen en kan niet wachten om alcohol in een keer naar achter te gooien. “Jij hebt zin in een biertje!” Roept de barman. Ik knik en bestel een biertje. We beginnen rustig, da’s het beste.

~


Sorry, ik had beloofd het 11e hoofdstuk maandag te posten maar ik had het zo **** druk ...
Voor mij bijna vakantie yaay, morgen afscheid en shit =)


Reacties:


Ashley1D zei op 20 juli 2014 - 18:15:
OMG! k*t Nash. Weet je wel wat je doet??
Verder!!


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 11 juli 2014 - 20:06:
NEEEEEE!!!
Snel verder!!
-X-


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 11 juli 2014 - 14:20:
Nee!
Het mag niet uitgaan tussen Coco en Nash
Snel verder!
-X-


x1Dx
x1Dx zei op 10 juli 2014 - 23:23:
Leuk!!
Zielig voor Coco!!
Serena had toch iets met Hayes!?
Snel verder!!! X