Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zusje van... [AFGEWERKT] » |13|

Zusje van... [AFGEWERKT]

17 mei 2009 - 17:59

990

0

384



|13|

Lies
“Lies, dit kun je niet menen!”¯ Gustav trekt me bij Tom weg en duwt me een lege kleedkamer in. “Ik zei toch dat Tom een player is! Hij zal je kwetsen. Dat wil ik niet.”¯ “Tom zal me niet kwetsen! We houden van elkaar.”¯ roep ik kwaad terug. “Lies, denk aan Zelia.”¯ smeekt Gustav. “Ik heb aan Zelia gedacht, Gustav!”¯ roep ik nog altijd even kwaad. Ik denk al een heel jaar aan Zelia, elke dag. “Lies, alsjeblieft…”¯ “Laat het, Gustav, ik luister niet!”¯ Ik loop stampvoetend de kleedkamer uit en sla de deur met een knal de deur dicht. Zolang Gustav niet aanvaard dat ik iets met Tom heb, luister ik niet naar hem. Hij moet niet denken dat ik Tom laat vallen. “Lies, gaat het?”¯ Tom komt ongerust op me afgelopen. “Ja, het gaat.”¯ antwoord ik. “Gustav doet irritant, dat is alles.”¯ “Dat gaat wel over.”¯ sust Tom me. “Op iemand zoals jij kun je niet lang kwaad zijn.”¯ Ik lach zachtjes. Hij is echt lief. Waarom wilt Gustav dat niet zien? Was Tom dan zo erg vroeger? Maakt niet uit, nu telt dit moment, dit zalige moment waarop Tom en ik in elkaar verstrengeld zijn. Mijn hoofd rust op zijn schouder terwijl Tom zijn duimen in de riemlussen van mijn jeans steekt en voorzichtig zijn handen op mijn kont legt. Het is goed dat hij zo voorzichtig is. Ik heb wel gezegd dat hij niks verkeerd kan doen maar toch. Ik wil niet te snel gaan, zeker niet na Felix.
Tom
Tijdens het concert wil ik de hele tijd naar Lies kijken maar na een paar kwade blikken van Bill concentreer ik me weer op mijn gitaar. Bill moet me trouwens niet zo kwaad aankijken. Ik heb alle reden om naar Lies te kijken. Ze is zo mooi en staat daar zo nonchalant backstage tegen een muur met een verliefde grijns op haar gezicht. Hoe kun je daar nu naast kijken? Ik hou zoveel van haar, met of zonder Zelia. Het maakt mij niet uit dat Lies moeder is, ik hou van haar om wie ze is, niet uit medelijden.

Na het concert drop ik mijn gitaar in iemand zijn handen en loop meteen naar Lies. Het kan me niks schelen dat Gustav onze relatie afkeurt, ik hou van haar en iedereen mag dat weten. En bij die iedereen zijn ook alle fans gerekend. Ik zou het toch niet kunnen verbergen dus waarom zou ik roddels laten ontstaan als ik ervoor kan zorgen dat niemand de tijd heeft om er 1 te verzinnen.
Ik sla mijn armen om Lies heen en kijk in haar mooie bruine ogen. Ik kan er bijna in verdrinken, zo kastanjebruin. “Heb je me gemist?”¯ fluister ik geniepig in haar oor. “Verschrikkelijk gemist.”¯ fluistert ze terug en kust zacht mijn lippen. Ik word overspoelt door een golf van verliefde gevoelens, gewoon door een zoen. Dit heeft nog geen enkel meisje met me kunnen doen, ik ben echt verliefd. Hoe meer ik aan Lies denk, hoe verliefder ik word. En ik besef nu hoe geweldig het is om verliefd te zijn.
“Hey tortelduifjes! Gaan jullie daar blijven staan?”¯ roept Bill lachend. Zuchtend los ik Lies haar lippen en kijk Bill kwaad aan. “Ooit gehoord van een perfect moment verpesten?”¯ roep ik terug. “Laat hem.”¯ Lies streelt zachtjes over mijn wang. “Hij keurt onze relatie tenminste niet af.”¯ Daar heeft ze wel gelijk. Bill is de enige die al iets positiefs heeft gezegd over Lies en mij. Gustav heeft liever dat ik niet met Lies omga en Georg…ja…hoe moet ik dat uitleggen? Sinds hij weet dat ik iets met Lies heb, heeft hij nog niks gezegd. Waarom weet ik niet maar ik trek me er niks van aan. Lies is nu het belangrijkste in mijn leven, net als Bill. Bill blijft altijd belangrijk voor mij en ik hoop dat Lies dat respecteert maar daar ben ik vrij zeker van.

In de kleedkamer plof ik me in een zetel en leg mijn voeten op het tafeltje dat voor me staat. Nu merk ik pas hoe erg ik zweet. Straks meteen douchen als we in het hotel zijn. Ik haal mijn oortjes uit mijn oren, gooi ze in de hoek van de zetel en neem een flesje water aan van Lies. Ze werpt me een kushandje toe, loopt verder naar Bill en ploft onverwacht op zijn schoot. Glimlachend kijk ik naar het tweetal dat ondertussen in een heus kietelgevecht verwikkeld is. Ik ben blij dat Bill en Lies zo goed met elkaar kunnen opschieten. Het kan misschien belachelijk klinken maar ik vind dat belangrijk. Als een meisje niks van Bill moet hebben, moet ik niks van dat meisje hebben maar bij Lies is dat gelukkig niet het geval.

Als we bij het hotel aankomen, sla ik mijn arm om Lies haar middel en negeer het gegil van de fans. “Ze mogen het weten.”¯ fluister ik tegen Lies en druk een kus op haar wang waardoor sommige fans nog luider gaan gillen. Waarom gillen ze eigenlijk? Ze hebben nog nooit een verliefd koppel gezien zeker? Het kan wel leuk zijn dat fans voor je gillen maar op momenten als deze heb ik dat liever niet.“Bedankt, dat betekent veel voor me.”¯ fluistert Lies en slaat glimlachend een arm rond mijn middel. “Let’s go then.”¯ grinnik ik en loop met Lies aan mijn zij het hotel in. Gelukkig bestaat Saki want anders was Lies iets overkomen en dat is wel het laatste wat ik wil. Ik wil doorlopen naar mijn kamer maar Lies houdt me tegen. “Wat?”¯ vraag ik niet-begrijpend. “Een nachtzoen mag wel.”¯ Smekend kijkt ze me aan. “Maar al te graag.”¯ grijns ik en buig langzaam naar haar lippen. Een rilling gaat door me heen als haar tong zacht tegen mijn lippen drukt. Dat durfde ik nog niet, ik dacht dat ze het misschien niet wou dus deed ik heb niet. Alles voor de liefde van je leven, niet?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.