Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Everyting has changed || Harry Styles » 00 - Rollen (gesloten)

Everyting has changed || Harry Styles

17 juli 2014 - 19:27

62

5

1090



00 - Rollen (gesloten)

Image and video hosting by TinyPic

Hi!

Ik zoek nog een rol voor mijn verhaal. Ik heb een rol nodig voor de (ex) vriendin van Harry en dus ook de moeder van Darcy en Toby.

Wil jij graag die rol? Vul dan dit lijstje in:

~ name + middle name:
~Karakter:
~Uiterlijk ( liefst foto):
* edit* ~ naam verloofde: ( de boys van 1d zijn bezet):
~Extra:

ik zal uiteindelijk iemand kiezen voor de rol -x-


Reacties:


IrishPig
IrishPig zei op 14 juli 2014 - 12:46:
Name: Maud Jacksons
Karakter: Aardig, kan bitch zijn tegen mensen die ze echt niet mag, zegt wat ze denkt, erg sarcastisch, houdt van rock en blues muziek ( Nirvana, Iron Maiden, AC/DC, Metallica, Green Day, Guns n Roses, etc.)
uiterlijk: Frances Bean Cobain, alleen meer tattoo's; sleeve, op been helemaal en engelenvleugels op de rug.
Naam vriend: Youri
extra: speelt gitaar en zit in een band genaamd: The Dutchies. Heeft een eigen Tattoo shop. Ze draagt nooit roze en is verslaafd aan oversized T-shirts and combat boots.

XOXO maud


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 13 juli 2014 - 21:46:
Name: Serena Alexa McClaim
Karakter: ze heeft erg, erg, erg veel humor, ze weet iedereen wel aan het lachen te maken. Ook is ze muzikaal en weet in elke situatie een uitweg te vinden. Je kunt haar echt wel vertrouwen maar soms kan ze wel bitchie zijn (alleen als ze slecht heeft geslapen of als er iets is of als iemand bitchie tegen haar doet)
Uiterlijk: Zorrie voor middlefingers ;P
Boyfriend:Matthew Espinosa
Extra: het liefst dragen het stelletje dit soort kleding, ze maken samen ook Vines en Youtube videos. Serena heeft ook altijd dip dye. Natuurlijk is Serena korter dan haar vriendje, ze zijn ook bijna altijd samen.

<3


Janitaa
Janitaa zei op 13 juli 2014 - 17:30:
Naam : Janita Valentine Rose
Karakter : Lief, ( soms té ) aardig, betrouwbaar, stil in het begin maar als je mij leert kennen wens je dat ik stil was.
Uiterlijk : Bruin haar met groene ogen en niet lang.
Vriend :Nialler please <3
Extra : M, idk?

Loves from me.


xHiimacookie zei op 13 juli 2014 - 17:24:
~ name + middle name: Rachel Skyler
~Karakter: Lief, nieuwsgierig, weet wat ze wil, staat haar mannetje
~Uiterlijk ( liefst foto): Als Olivia Holt (Sorry zit op mijn telefoon)
~ naam vriend (optioneel): Luke Hemmings
~Extra: Is bang voor onweer slangen en heeft twee broers (Jesse) en (Sam)

Wil de link ook wel sturen via pb straks

X


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 13 juli 2014 - 17:19:
~name + middle name: Viona Seyfield
~Karakter: Verlegen, muzikaal, grappig, en ze is een open persoon.
~Uiterlijk ( liefst foto): http://media.tumblr.com/tumblr_mc5de6wOhY1r2w9dd.jpg. Sorry het linkknopje werkte (alweer) niet....
~Extra: Voor nieuwe mensen is ze verlegen maar als je haar eenmaal kent is ze heel enthousiast en open.

X