Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » life goes on ~ zayn malik » 03

life goes on ~ zayn malik

16 juli 2014 - 18:25

677

2

151



03

De volgende morgen was ik al vroeg wakker, dus ik besloot om een stukje te gaan hardlopen in het park. Ik trek mijn sport kleren aan pak mijn iPod en oortjes en loop de deur uit richting het park. Na 10 rondjes op de vijver gerent te hebben besluit ik even pauze te houden op een bankje. 'hee Hannah ben jij dat?' hoor ik een stem achter me zeggen. Ik verstijf, want ik herken de stem meteen, het is de stem van Zayn. onee zo mag hij mij echt niet zien denk ik bij mezelf, bezweet en met piekerig haar door de wind. Ik had eigenlijk niet iemand het park verwacht zo vroeg en zeker Zayn niet. 'hee wat doe jij hier zo?' vraag ik een beetje weg kijkend. 'Het zelfde als jou denk ik' antwoord zayn. 'van de natuur genieten en lekker een stukje hardlopen.' 'oohw ik wist helemaal niet dat jij zoon typetje was' zeg ik verbaasd. Zayn begint te lachen en komt naast me zitten 'er zijn wel meer dingen die jij niet van me weet mevrouwt' zegt hij plagend en tikt dan speels met zijn vinger op mijn neus. Ik grijns even en zeg dan; 'jaa waarom jij bijvoorbeeld gisteren zo zenuwachtig was.' dan valt er een stilte, ik zie dat Zayn aarzelt, maar begint dan toch te vertellen. 'ik heb dit eigenlijk nog tegen bijna niemand verteld, alleen mijn familie weet het. Maar ik ga morgen dus auditie doen voor de X-Factor. Stom verbaasd kijk ik hem aan 'zayn' en 'zingen', die 2 dingen had ik nooit bij elkaar gedacht. na een tijdje stil te zijn geweest zeg ik uiteindelijk 'ik wist helemaal niet dat jij kon zingen'. 'mjaa dat kan wel kloppen, want niet veel mensen weten het' zegt hij. 'waarom?' vraag ik, 'dat is toch helemaal niet iets om je voor te schamen, dat is juist een gaven.' 'ja ik weet niet' gaat hij verder, 'ik voel me er zo ongemakkelijk bij. Voorzichtig begin ik te glimlachen en kijk hem aan, 'ik ben nu eigenlijk best wel nieuwsgierig hoe jij zingt!' Aarzelend vraagt hij; 'als je het leuk vind mag je morgen wel mee.' verrast kijk ik op 'ja dat lijkt me echt te gek.' 'super dan komen we je rond half 8 ophalen'. dan staat hij op loopt weg roept 'see you tommorrow Hannah' en kijkt nog een keertje achterom. Ik blijf nog even op het bankje zitten kijken hoe hij weg loopt. is het nou echt wat er net gebeurd is? of droom ik, voor de zekerheid knijp ik mezelf toch even 'auww' okee het is echt gebeurd. na een tijdje gezeten te hebben loop ik uiteindelijk tevreden naar huis. Eenmaal thuis neem ik gelijk een douche, Ik wil dit zo graag allemaal aan naomie vertellen, maar ik ben een beetje bang voor wat ze er over gaat zeggen. Ik besluit het nog even voor mezelf te houden, misschien is dit met zayn maar voor heel even, en dan hoef ik het niet eens meer te vertellen.

De volgende morgen werd ik om kwart voor 7 wakker. 'mmh ik kan vandaag uit slapen' denk ik bij mezelf en ik draai me weer om. dan opeens schiet ik overeind oh nee... de auditie van zayn. vlug ren ik naar de badkamer poets mijn tanden en neem een douche. na mijn haren gewassen te hebben stap ik onder de douche vandaan, doe een handdoek om mijn haar en een handdoek om mijn lichaam. terwijl ik mijn gezicht insmeer met crème loop ik naar de klerenkast. Wat moet je eigenlijk dragen bij zoon auditie? Ik besluit een lichte spijkerbroek aan te doen met een wit hemdje en een zwarte leren jasje. mijn haren doe ik in een hoge knot, daarna doe ik wat mascara en eyeliner op. ik loop naar beneden en neem een bakje yoghurt als ontbijt. Net als ik mijn laatste hapje op heb hoor ik buiten en auto toeteren, dat zal vast zayn. snel trek ik mijn zwarte lage laarsjes aan pak mijn schoudertasje en loop naar de auto.


Reacties:


angel18
angel18 zei op 18 juli 2014 - 13:59:
Leuk snel verder
Xx angel


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 16 juli 2014 - 18:56:
Super! Love this story! Snel verder!