Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 1. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

18 juli 2014 - 23:58

412

3

333



1. |Jill Potts|

Ik stond inderdaad de volgende ochtend op het vliegveld in New York met een chagerijnig gezicht.
Okay ik had dankzij me tante dan wel eerste klas gevlogen maar ik zat nog steeds hier.
'Jill!' Een rood harige vrouw in een wit mantelpakje kwam op me afgerend.
'Tante Pepper.' Ik omhelsde haar zonder enige blijdschap.
'Kijk nou eens Tony ze is niet meer zoals het kleine meisje op de foto.' Zei ze tegen de man naast haar die ik herkende als: Playboy, miljoener, vriend van me tante en Iron man Tony Stark baas van Stark's industrie.
'Hallo Jill leuk je te ontmoeten.' Hij schudde me hand.
'Ook leuk om u te ontmoeten, moet ik nu Ome Tony of Ome Iron Man noemen?' Vroeg ik met pure sarcasme.
'Wat jij maar wilt.' Hij lachte vriendelijk naar me.
'Kom we gaan we hebben zoveel te bespreken.' Tante Pepper pakte een koffer van me.
'Waarover me rebelsheid want kom op daar heb ik geen zin in.'
'Dat komt later, we gaan het eerst over leuke dingen hebben.'
Ik rolde met me ogen. Ik keek er nu al naar uit. Not.

'Wow.' Ik keek verbaast rond toen ik in de Stark tower stond.
De woonkamer was luxe in gericht en door het glas keek je over New York.
'Drankje Miss Potts?' Ik gaf een gil van schrik toen er opeens een robotarm voor me stond met een glas drinken in zijn klauw.
'Schrik niet dat is Jarvis me robot helper hij stuurt ook deels het pak aan.' Tony kwam naast me staan en zetten al me koffers naast hem neer.
'Vet mag ik die een keer passen.'
'Tuurlijk ik moet je wel waarschuwigen het laat zich niet gemakkelijk besturen.'
'Ik ook niet dat scheelt.' Ik draaide me om en ik hoorde hem lachen.
'Tony? Steve, Natasha, Bruce en Clint vragen of ze langs kunnen komen ze moeten je spreken over As.' Pepper kwam de woonkamer in lopen met een telefoon in haar hand.
'Laat ze maar komen, teminste als jij even weg gaat met je nichtje.'
'Dat hoeft niet ik ga toch slapen dus ik krijg toch niks mee.' Ik draaide me weer weg van het grote raam waar ik inmiddels was gaan staan.
'Is ook goed je kamer is hier om de hoek de eerste deur rechts, Jarvis brengt je spullen wel.' Knikte Tony.
'Weltrusten dan.' Ik liep naar de kamer, opende de deur en zonder te kijken hoe hij er uitzag, deed ik me pyjama aan, me haar in een staart en plofte ik neer op het grote bed om meteen weg te dommelen.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 19:58:
Rebel in volume 1: Stark: hier ga je nog een harde aan hebben!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 19 juli 2014 - 12:01:
Super!


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 19 juli 2014 - 9:43:
meldingg ! x