Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 2 |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

19 juli 2014 - 13:29

195

4

306



2 |Jill Potts|

Wil je me volgen op twitter dat kan [url=https://twitter.com/VioletRosesX]Klik dan hier[/url] ik twitter in het Engels omdat ik dat leuker vind. Stuur een volgverzoek en ik volg je terug.

Ik werd wakker toen het nog donker was en de klok vertelde me dat ik maar 2 uur had geslapen.
Ik had nu al een hekel aan de Jet-lag, omdat ik niet meer kon slapen besloot ik op te staan.
'Ik weet niet of ik moet geloven of Loki echt dood is, hij is een kei in neppen.' Mompelde een vrouw.
'Daarom, hij heeft bondgenoten overal zitten die graag het heelal en dan vooral de aarde willen over nemen.' Dit keer was het de stem van Tony.
Ik liep verder de woonkamer in.
'Jill ben jij al wakker?' Tony sprong op en vier paar ogen keken me onderzoekend aan.
'Ehh ja ik kan niet slapen, Jet-lag.'
'Nu je toch wakker bent stel ik je meteen voor aan Steve.' Hij wees naar een lange gespierde man die me vriendelijk toe zwaaide. 'Natasha.' Een vrouw met kort rood haar knikte naar me. 'Bruce.' Een man met krulhaar en een bril op keek me onderzoekend aan. 'En Clint.' Een ander man knikte ook stijf naar me.
'Captain America, Black Widow, Hulk en Hawkeye dus en oh ja Loki is niet dood.' Met die woorden liep ik naar de keuken en liet ze verbaast achter.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:19:
Genius!
Ik zou die gezichten graag live hebben gezien!
I love it!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 19 juli 2014 - 19:37:
OMG 2 HOOFDSTUKKEN OP ÉÉN DAG, I LOVE ITTTT


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 19 juli 2014 - 17:40:
Love itt ! ooh ja en ik HOUU van Hawkeye(Jeremy Renner)


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 19 juli 2014 - 17:40:
Love itt ! ooh ja en ik HOUU van Hawkeye(Jeremy Renner)