Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » een dagboek met verloren gedachten » hoofdstuk 16- het afscheid

een dagboek met verloren gedachten

19 juli 2014 - 14:03

439

3

206



hoofdstuk 16- het afscheid

Hey, jongens! Ik weet dat het lang geleden is dat ik hier een hoofdstuk heb geschreven, maar daar heb ik een paar goede redenen voor. Ten eerste ben ik inspiratieloos voor dit verhaal. Mijn laatste hoofdstuk vond ik persoonlijk op niks trekken en nieuwe ideeën kan ik niet bedenken om de een of andere reden. Ten tweede merk ik ook dat mijn verhaal minder en minder gelezen werd wat ik snap want het werd ook steeds slechter en slechter wegens gebrek aan goede ideeën. Ten derde en dit is waarschijnlijk de belangrijkste reden is dat ik zelf ook ben veranderd. misschien ben je al naar mijn profiel gegaan en heb je gemerkt dat het veranderd is. In mijn bio lees je waarom, maar voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, wil ik het met veel plezier nog eens uitleggen en voor degene die het wel gelezen hebben misschien nog wat uitleg geven. Het punt is dat ik enorm veranderd ben in vergelijking met vorig jaar. Vorig jaar was een moeilijk jaar voor mij. Ik had bijna geen vrienden, ik sprak bijna nooit en was zo ongelooflijk bang om mezelf te zijn, maar dat is nu anders. Dit jaar ben ik veranderd van school en ik kan je niet zeggen hoe blij ik ben dat te hebben gedaan. Het stille, verlegen meisje die ik was vorig jaar veranderd langzamerhand in een vrolijke, zelfzekere meid die niets liever doet dan doen wat ze graag doet zonder daar over te liegen. Nu vragen jullie je misschien af waarom ik daarom stop met dit verhaal en ik zal het jullie zeggen. Dit verhaal is veel te deprimerend naar mijn zin en veel te slecht ( vind ik persoonlijk) daarom wil ik het niet meer doen, maar er is misschien ook goed nieuws. Als jullie willen, wil ik misschien een boek maken een beetje in deze stijl, waar een personage ook verteld over het leven, maar dan op een veel positievere manier dan Iris, want man zij kon de wereld zwart maken. Ik zal het dan 'wat de wereld mooi maakt noemen, maar daarvoor heb ik jullie hulp een klein beetje nodig. Ik heb ideeën hiervoor nodig. Dingen waarover ik mijn mening kan zeggen of mijn positieve kijk op kan geven. Samen gaan we de wereld misschien wat vrolijker bekijken, maar alleen als jullie dat willen. Laat het me weten.
Hier is een link naar het hoofdstuk aar jullie je ideeën kunnen achterlaten.

http://www.fanfic.nl/chapters/44173/ideeen/

En nog 1 ding: Tot ziens, Iris, hopelijk wordt je leven even goed als dat van mij en tegen al mijn lezers. Bedankt, ik hou zoveel van jullie!

XXX
de veel vrolijkere ik,
Ashley


Reacties:


dramaelf
dramaelf zei op 20 juli 2014 - 10:20:
Oh moest het correct engels zijn zou ik het echt super lief vinden maar het is nog steeds lief dank je wel


timothy
timothy zei op 20 juli 2014 - 9:23:
maked me smile c:


WTlover
WTlover zei op 19 juli 2014 - 16:18:
Ik ben trots op je, simpelweg trots.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en ben superblij dat het beter gaat met je c:
Ik hoop wel dat je wat meer vertrouwen krijgt in je schrijfkunsten want het was niet zo slecht hoor
XxX