Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 3. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

19 juli 2014 - 19:37

310

3

333



3. |Jill Potts|

Volgen op Twitter kan nog steeds op de naam @VioletRosesx

Ik was nadat ik een glas cola had gepakt met een flink scheut wodka er in -niet slim omdat te laten staan Tante Pepper- weer me bed ingekropen en in slaap gevallen.
De volgende ochtend werd ik vroeg wakker en liep weer naar de keuken om een ontbijt voor me zelf te pakken.
'Goeienmorgen.' Tony kwam gapend de keuken in gelopen.
'Goedemorgen.' Mompelde ik omdat ik net een hap cornflakes had genomen.
'Lekker geslapen?'
'Jep heerlijk.' Ik nam nog een hap.
'Over gisteren hé? Hoe wist jij dat hun dat waren en dat Loki niet dood is?'
'Ik ben niet achterlijk en heb hun op tv gezien en geen idee ik voelde het aan.'
'Heb je dat vaker?'
'Soms net zoals toen die aliën aanval in New York, een dag van te voren had ik hele erge hoofdpijn en zag ik steeds flitsen.'
'Waar neer nog meer.'
'Ehh toen Malekith in Londen die aanval deed die Thor tegen hield en die aanval van jou huis door de manderin.'
'En nog meer.'
'Geen idee, niet opgelet eigenlijk.'
'Hmmm zeer interessant heb je het de laatste tijd nog gehad.'
'Weet ik veel het kan ook zijn omdat ik toen gewoon een kater had.' Ik haalde me schouders op en zetten me kom in de wasbak.
Ik liep net de woonkamer in toen de lift open ging en Hawkeye en Cap binnen kwamen lopen.
'Hey Katniss en Held op sokken.' Ik liep langs ze heen om naar me eigen kamer te gaan en me om te kleden.
Voor het eerst zag ik me kamer en die was eerlijk gezegd Wow.
'Jill.' Tante Pepper kwam binnen lopen.
'Wat is er?'
'Heb jij zin om met me mee te gaan de stad in, shoppen, koffie drinken, bij kletsen, misschien nagels doen?' Ze keek me smekend aan.
'Geef me een minuutje en dan kleed ik me om.' Antwoordde ik.
'Helemaal goed zie je zo.' Met die woorden sloot ze de deur en liep ze weg.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:21:
Ik zou geen nee zeggen tegen zo'n kamer, overigens ook niet tegen de bewoners


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 19 juli 2014 - 22:57:
Fantastisch! xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 19 juli 2014 - 19:38:
Die kamer woow...
Snel verder, hè.
x