Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 39

Obsessed - One Direction

19 juli 2014 - 19:37

670

8

440



Obsession 39

39. Aimée A. Moon

Ik bel aan terwijl Zayn zijn hand op mijn rug legt. Al snel word de deur opengedaan door een jongen. Ik bekijk hem van top tot teen en glimlach lief. "Jij moet Thomas zijn." "Jep, en jij bent Aimée. Mijn stiefzusje." Ik knik en geef hem wat ongemakkelijk een knuffel. Het is best raar om een broer te hebben die je nog nooit hebt ontmoet. Terwijl Zayn en ik onze jassen uitdoen vraag ik Thomas hoe oud hij is. "23. En jij bent 20 toch?" Ik knik en volg hem naar de woonkamer waar Justin en Jessica al zitten. Ik begroet ze beiden met een knuffel en neem tussen Thomas en Zayn plaats.

"Hoe gaat het met Harry?" Vraagt Jessica, zonder enige emotie te tonen. Ik slik even en knik dan. "Goed. We eh.. Zijn tijdelijk uit elkaar." "Waarom?" Vraagt Thomas al voordat ik ben uitgepraat. "Omdat hij het druk heeft met werk." "Druk met iemand anders bedoel je?" Justin. "Hij heeft je gewoon weggegooit." Thomas. "Hij heeft je bedrogen Aimée." Justin. "Hij geeft geen zak om je." Justi- "Hoe kan jij dat nou weten?! Volgens mij was hij VERPLICHT om met haar te 'daten'. Volgens mij was het zijn management die dat heeft geregeld. Of niet Justin? Harry houd volgens mij nog zielsveel van haar er zijn alleen mensen die hem dat verbieden! Kijk naar haar, de pijn is gewoon af te lezen uit haar ogen. Ze mist die jongen! Laat haar haar eigen keuzes maken! Je bent echt een vader van niks." Dit is een totaal andere kant van Jessica. Ze komt over als een ontzettend aardige vrouw (niet dat ze dat niet is hoor!) die nooit een vlieg kwaad zou doen, dus is het niet zo raar dat ik, en Zayn trouwens ook, verbaasd kijk. "Verplicht of niet, hij lijkt er van te genieten." "Natuurlijk Justin, wat jij wilt. Zolang de rest van de wereld er maar niet achter komt he. Zelfs je eigen kind niet." "Mam, waar heb jij het over?" Thomas weet dus ook niet waar dit over gaat. "Zayn, zullen wij gaan?" Vraag ik voorzichtig. "Wat?! Nee joh! Blijf. Het is niet erg gezellig, dat weet ik maar je ontmoet Thomas voor de eerste keer. Jessica zal nu haar mond houden over dat onderwerp oke?" Ik kijk verbaasd naar mijn vader en schud dan mijn hoofd. "Ik heb vanavond een date met Harry en ik moet me nog klaarmaken." Lieg ik. Half. "Dan moet je al helemaal blijven." Mompelt hij. Ik zucht geirriteerd. "Ik moet helemaal niks, ik kan prima mijn eigen keuzes maken. Ik hou van Harry. En Jessica heeft gelijk, ik mis hem." "Hoe kan je zo'n iemand missen?!" "Wat gaat jou dat aan?! IK hou van hem, en IK moet met hem leven. Jij niet!" "GODVERDOMME JUSTIN ALS JIJ HET HAAR NIET VERTELD DAN DOE IK HET!"
Zayn, Justin, Thomas en ik kijken alle vier verbaasd naar de uitbarsting van Jessica. Niemand zag dat aankomen. "W-Wat vertellen?" Vraag ik op fluistertoon. "Niks." Mompelt Justin. "Dat je vader dit heeft bedacht. Hij heeft er voor gezorgd dat jij en Harry uit elkaar gingen omdat hij vond dat jullie geen goeie match waren."

--

oh my god guys het spijt me zo erg dat ik zo lang niet heb gepost, maar ik heb het zo ontzettend druk. Je zult wel denken, wie heeft het druk in de zomervakantie? Nou, ik. Ik werk van maandag tot vrijdag. twee weken geleden van 08:00 tot 17:15 en vorige week van 15:00 tot 23:00 en dan vanaf maandag tot vrijdag van 07:00 tot 15:00. Ik ben minimaal een uur onderweg naar mijn werk en daarna heb ik echt geen zin meer om online te komen. Ik ben ondertussen ook bezig met mijn theorie voor de auto. Het is geen excuus om niet te activeren, maar misschien begrijpen jullie hierdoor waarom ik het zo druk heb. Vrijdag is mijn laatste werkdag dus dan verwacht ik weer (bijna) elke dag te kunnen activeren!

lots of love x


Reacties:

1 2

LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 21 juli 2014 - 10:37:
Spannend!


xcarrotx
xcarrotx zei op 21 juli 2014 - 9:04:
Justin!... -.-
Houd eens op met steeds zo... Zo.... Houd gewoon op ja!
Aimée gaat zó boos worden!


x1Dx
x1Dx zei op 20 juli 2014 - 17:41:
Wooooow die zag ik niet aankomen zeg!!
Goed begin joh Justin om een 'goede' vader te worden voor Aimée!!
Heel snel verder!! Ben benieuwd hoe ze reageert (denk heel boos) melding x


lovelouis
lovelouis zei op 20 juli 2014 - 9:44:
Omg justin

Hoop dat harry en aimee weer bij elkaar komen




Xxxxx


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 19 juli 2014 - 23:51:
OMG!!!!! ik vind zayn en Aimée veel leuker samen!!! maar het is niet erg dat je het druk had xxx xxx