Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 4. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

20 juli 2014 - 14:37

349

3

321



4. |Jill Potts|

Ik had me omgekleed en me tas gepakt waar me standaard dingen in zatten zoals sigaretten, mijn aansteker, lipgloss, portomonee en mobiel.
Ik liep de woonkamer in waar Tante Pepper al klaar stond om me op te wachten.
De drie mannen zatten op de bank wat te besprekken.
'Ben je helemaal klaar?' Vroeg Tante Pepper met een vriendelijk glimlach.
'Helemaal.' Antwoordde ik.
'Jullie kunnen kiezen welke auto jullie mee willen nemen.' Tony keek op. 'En nee niet het pak Jill.' Knipoogde hij toen ik me mond open deed om wat te zeggen.
'Ahh shit.'
'Zo fijn zit hij niet hoor.' Lachte Tante Pepper.
'Tuurlijk jij mag hem wel dragen.' Ik sloeg me armen over elkaar heen.
'Zullen we dan maar gaan?' Vroeg ze.
'Ik vind alles prima.'
Tante Pepper gaf nog snel een kus aan Tony en trok me toen mee.

'Vind je het erg?' Vroeg ik en hield een sigaret omhoog.
Ze aarzelde even. 'Ik heb het liever niet.' Gaf ze toe.
'Dan niet.' Ik stopte hem weer terug en deed het pakje in me tas. 'Wat is er?' Vroeg ik toen ze me verbaast bleef aan kijken.
'Ik had op zijn minst verwacht dat je schouders zou ophalen en hem toch op zou steken.'
'Als ik dat zou doen had ik het niet eens gevraagd.' Lachte ik.
Ook zij lachte. 'Maar vertel hoe is het met je.'
'Perfect.' Ik had dat nog niet gezegt of ik kreeg een pijnlijk steek in me hoofd. 'Iedereen duiken!' Schreeuwde ik.
Net op dat moment schoot iets door de lucht en landen met zo harde klap op de grond dat iedereen die er te dicht bij stond tegen gebouwen of door een winkelruit vlogen.
Tante Pepper en ik vlogen ook door een ruit en lande met een klap op de winkelvloer.
Ik krabbelde met overeind en keek om me heen.
'Tante Pepper.' Ik rende naar haar toen en hielp haar overeind maar liet haar los toen ze het uitschreeuwde.
Ik keek naar haar arm en zag dat die verbrand was.
'Jill.' Kreunde ze. 'Je gloeit.'
Ik keek naar me arm en zag inderdaad dat me lichaam rood was en gloeide van de warmte.
What de hell was er met mij aan de hand.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:23:
Dit begint spannend te worden!


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 20 juli 2014 - 18:51:
Super leukk ! Xxxx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 20 juli 2014 - 14:57:
"De drie mannen zatten op de bank wat te besprekken."
En
" Ik sloeg me armen over elkaar heen."
Die zinnen kloppen niet, de eerste had "De drie mannen zaten op de bank wat te bespreken" moeten zijn, let op de lange en korte klanken.
De tweede zin had "Ik sloeg mijn armen over elkaar heen" moeten zijn.
Verder was het wel heel goed geschreven!
Wat is er gebeurt met Jill?
Snel verder!
X