Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 5. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

20 juli 2014 - 15:32

424

3

301



5. |Jill Potts|

Ik schrijf de helft van de hoofdstukken op mijn mobiel dus sorry voor de spellingsfouten.

'Pepper? Jill?' Een bekende roep klonk en voor ik het wist stond Tony naast ons in zijn Iron Man pak.
Zijn klep van zijn helm ging open.
'Alles okè?' Hij keek ons bezorgt aan.
'Nee wat is hier aan de hand en wat is er aan de hand met mij?' Vroeg ik verward.
'We nemen jullie mee naar S.H.I.E.L.D daar wordt alles hopelijk duidelijk voor jullie.' Hawkeye kwam binnen lopen en hielp me overeind staan terwijl Tony tante Pepper op tilde die stond te trillen op haar benen en me angstig aan keek maar ook bezorgt.
'Kom.' Tony ondersteunde haar en samen liepen we de winkel uit door de chaos.

Even later zatten we in de helicarrier met Agent Hill en Nick Fury.
Tante Pepper' arm was ingewikkeld in verband.
'Dus Jill werd rood en voelden aan alsof ze inwendig in brand stond.' Fury keek me onderzoekend aan. 'Ik laat Dokter Banner haar wel door een scan halen.'
'Oh nee niemand haalt me door een scan.' Ik was opgesprongen.
'Jill dit is voor jou veiligheid en voor die van de mensen.' Stelde hij me gerust.
'Dat kan me niet schelen.' Ik had me handen om de tafel geklemd.
'Ik ga niet al word het in naam van Barack Obama gedaan.' De tafel onder me hand maakt een smeulend geluid en meteen haalde ik me handen er van af en keek geschrokken naar de brandplekken die in de tafel zatten. 'Eehh doe maar wel.' Mompelde ik.

'Heel stil blijven liggen.' Bruce zetten een paar machines aan en ik zag vanaf de zijkant, Tony, Tante Pepper, Fury en Hill nieuwsgierig toe kijken.
Op de gang stond Captain America ook toe te kijken.
De machine werd met een bliep in beweging gezet en gleed over me heen terwijl ik vol verbazing omhoog keek.
'Hoogstens interessant Tony kom eens hier.' Bruce wenkte Tony die naast hem kwam staan.
'En wat is dat?' Vroeg hij verward.
'Dat is een gen die ik nog nooit in mijn leven heb gezien.' Hij keek mij aan. 'Het lijkt er op dat er een nieuwe superheld in de wereld is.'
'Wat?' Ik keek op zij waar door de hele apparaat begon te bliepen.
'Met een beetje training en hulp groeit ze uit tot een supersterk wapen van S.H.I.E.L.D.' Fury klonk razend enthousiast.
'O. oh nee, ik word nog een wapen nog getraind.' Ik stond op.
'Als je niet word getraind heb je kans dat je je tante weer verbrand of iemand anders. Wil je dat?' Fury kwam op me afgelopen en ik schudde mijn hoofd. 'Welkom bij S.H.I.E.L.D dan.' Hij schudden mijn hand terwijl ik hem verbaasd aan keek.
Deze dag werd raarder en raarder.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:25:
Aimejai!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 20 juli 2014 - 20:56:
Super!


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 20 juli 2014 - 18:54:
Aahh ! Super vet.. Snel verder xx