Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » This is strange... It's like I'm almost you...

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

5 okt 2008 - 20:42

214

2

213



This is strange... It's like I'm almost you...

Nog steeds keken we elkaar ongelovig aan.
'Nee, dat kan trouwens helemaal niet!'
'Net als dat je lucifers niet met je concentratie kon doven, hè?' zei ik ik kattig en haalde mijn wenkbrauw op. Dat was iets dat we uit wilden proberen. Jackie geloofde het niet toen het mij lukte, totdat het haarzelf ook gelukt was. 'Wie hou je nou voor de gek?'
'Oké, test me dan!'
'Dat zal ik zeker doen. We liegen hier niet tegen elkaar. Deal?'
'Wat doen we dan?'
'We gaan een gesprek met elkaar houden in onze gedachten. Goed?'
'Oké... Jetzt geht's los!'
'Geloof je het zo onderhand al?' vroeg ik.
'Volgens mij verzin ik dit zelf gewoon met Jules' stem erbij.'
'Oh ja? Vraag me dan iets wat ik jou anders nooit zal vertellen. Of nee... vraag iets, dan geef ik antwoord. Dan vraag je wat ik zei om het te controleren.'
'Oké... welke zin uit "An deiner Seite" vind ik het mooist?' vroeg Jackie. Die zag ik al aankomen.
'Du bist nicht alleine.'

'Oké, wat zei je?' vroeg Jackie.
'Du bist nicht alleine,' zei ik rustig. Jackie's ogen werden nog groter dan ze eigenlijk al waren.
'Dit moet ik haast wel geloven.'
'We zouden het ook kunnen doen met kaarten. Dat ik jou dan de kaart in gedachten doorgeef, zodat jij weet welke het is.'
'Oké, dat doen we...'


Reacties:


xRainbow
xRainbow zei op 12 nov 2008 - 19:00:
Great! I like it !!

Xx


WhippedCream
WhippedCream zei op 11 okt 2008 - 12:04:
,, vet!