Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 6. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

20 juli 2014 - 20:06

565

3

309



6. |Jill Potts|

'Je mag kiezen voor je uniform.' Natasha -Black Widow- opende een gigantische kleding kast die behoorde tot haar.
'Ehhmm.'
'Ik zat zelf te denken aan een stoere leren broek.' Ze hield mij er 1 voor. 'Met ehhh.'
'Een rode tanktop.' Zei ik en ik haalde er 1 uit.
'Hmm wat wat aanpassing zou dat best kunnen aangezien je huid brand is het goed als inderdaad je armen bloot zijn.'
'Dit is de eerste keer als superheldin ik heb geen idee.'
Ze lachte. 'Ik ben blij dat er eindelijk een meisje in het team is al de Testeron is niet goed voor mij.'
'Ahhh je bent er niet slechter op geworden.' Lachte ik.
'Nee dat klopt ik moet die mannen een beetje beschermen anders zijn ze onverantwoordelijk.' Ze begon ook harder te lachen.
'Tony lijkt me behoorlijk beschermd, tegenover Tante Pepper dan, ik weet niet hoe het met ander mensen zit.'
'Ook daar is hij ook beschermd over. Heeft hij je ooit verteld over de raket?'
'De raket die hij het gat die Loki had gemaakt waardoor de Aliëns binnenvielen in New York in heeft gestuurd en er zelf bijna niet meer was uitgekomen.'
Black Widow ontwarde even mijn vage zin en lachte toen. 'Die ja.'
'Koffie voor de twee dames.' Steve -Captain America- kwam binnen lopen met twee koppen koffie en gaf die aan ons.
'Dank je.' Ik nam een slok en liet de hete vloeistof me keel in glijden.
'En een pak uitgekozen en een naam?' Hij liet zich vallen op de bank.
'Pak ja, Naam nee, ik weet niet leuks.'
'Iets met vuur er in of zo.' Opperde Natasha.
'Fire Girl.' Ik trok me wenkbrauwen op. 'Zie dat klinkt niet.'
'Black Fire.' Steve haalde zijn hand door zijn haar. 'OH nee Captain Fire, dat klinkt super, moet je alleen ook een ster dragen op je pak.'
'Black Fire gaat wel maar Captain Fire nee.'
'Fire women?'Tony kwam binnen lopen. 'Waar hebben jullie het eigenlijk over?'
'Over een schuilnaam voor mij.'
'Oh mag ik een suggestie doen?' Ik knikte. 'Iron Fire.'
'Ahh kom op ik ga me niet vernoemen naar jullie.'
'Je moet toegeven dat Iron Fire heel stoer klinkt.'
'Het klinkt stoer ja maar ik doe het niet.'
'Je hebt er nog een poosje over na te denken.' Stelde Steve me gerust.
'Hoe zit het trouwens met die aanval van net?' Vroeg ik nieuwsgierig.
'Het is een soort steen van uit de ruimte, we zijn nu aan het proberen Thor te bereiken of hij iets weet.' Natasha leunde tegen de muur aan.
'Ik zag vage flitsen van iets en toen gebeurde het al.' Mompelde ik.
'Heb je ook niet gezien waar het vandaan kwam?' Vroeg Tony nieuwsgierig.
'Vanuit de lucht meer niet.'
'Dan kunnen we er voorlopig niks mee.' Zuchtte hij.
'Sorry.'
'Maakt niet uit, we gaan naar huis toen je bent vast moe.' Hij stond op.
'Een beetje.' Nu hij er over begon voelde ik me inderdaad moe.
'Dan gaan we naar huis toe, tot morgen jongens.'
'Tot morgen iedereen.' Ik liet gewillig mijn arm door die van Tony glijden en we liepen weg.


Hebben jullie een idee voor haar naam zet hem dan gerust in de reactie's, wil je vragen stellen aan mij dat kan ook.
Ik wou trouwens ook misschien een Q&A doen en toen bedacht ik mij dat het ook leuk zou zijn dat jullie bijvoorbeeld vragen kunnen stellen aan Jill of de andere Avengers.
Jullie zijn daar vrij in.
Als jullie ideeën hebben voor de naam dan zie ik dat graag in jullie reactie terug en ook jullie vragen.
Grz


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:29:
Hm een naam he...
Es denken...
Iets met Ignis? Dat is latijn voor vuur
Goed hoofdstuk!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 21 juli 2014 - 15:02:
J-Fire of zo?
Q&A vragen;
Aan Jill: vind je Captain America niet leuk?
Aan Steve: vind je Jill niet leuk?
Ik vind ze een cute koppel <3


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 20 juli 2014 - 23:50:
Uhmm miss als naam Fire Blast ? haha ik verzin dit nu terplekke dus ik weet niet of die goed is
En srry ik heb geen vragen