Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 7. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

21 juli 2014 - 16:10

580

3

302



7. |Jill Potts|

Ik werd de volgend ochtend weer vroeg wakker na een lange slapeloze nacht.
Ik stond op douchte me koud en liep naar de keuken, omdat ik toch niks beters te doen had besloot ik ontbijt te maken Of te wel een beetje spelen met me nieuwe gave.
De waterkoker stond aan maar het duurde eeuwen voordat het water gekookt had dus legde ik me hand er tegen aan en concentreede me.
Ik voelde me lichaam warmer worden en ik hoorde dat het water begon te borrelen.
'Vet.' Mompelde ik in mezelf maar omdat ik niet op tijd mijn handen er van afhaalde vloog door het opborrelden water met een knal de deksel van de water koker af.
Ik viel van schrik naar achter en ik hoorde meteen dat Tony en Tante Pepper er aan kwamen rennen.
'Wat is er gebeurt? Alles goed met je Jill?'Tony hielp me overeind.
'Met mij gaat alles goed, ik was alleen een beetje aan het kijken wat ik kon en toen ontplofte half de waterkoker.'
'Had dan gewoon aan Jarvis gevraagd of hij het water iets sneller wou koken.'Ik keek Tony verbaast aan.
'Man ik wil ook een robot die alles kan.'
'Helaas ik ben niet te koop nog overneembaar.' Klonk de robotstem van Jarvis. 'Oh ja Natasha en Steve vragen toestemming om binnen te komen.'
'Laat ze maar binnen en ruim hier de troep op.'Comandeerde Tony. 'En wij Jill gaan even naar de woonkamer.' Hij pakte mijn arm en nam me mee.
Daar aan gekomen plofte ik op de bank en keek uit het grote raam New York over.
De lift ging met een ping open en voor ik het door had kreeg ik een plastic zak op me schoot geworpen.
'Ehh bedankt.' Ik keek om.
'Dat is je pak en heb je al een naam?' Vroeg Steve.
'Nop.'
'Ik heb misschien een idee.' Tante Pepper kwam binnen lopen.
'Vertel?'
'Wat dacht je van J-Fire? De J van Jill en fire omdat je letterlijk in vuur staat.'
'Klinkt goed.' Mompelde Natasha en ook Steve knikte.
'Ik vind Iron Fire nog steeds beter.' Bromde Tony.
'Dan word het J-Fire.' Stemde ik in.
'Perfect jij hebt een naam en nu je pak aan trekken.' Natasha jaagde me op en ik liep lachend naar de badkamer.
Het pak -wat eigenlijks meer een leren broek met topje was- stond me perfect en zo te voelen hadden ze de broek en top kogelwerend gemaakt.
Ik bewonder mezelf nog even in de spiegel en bond me haar toen in een staart.
Net voordat ik naar de deur wou lopen kreeg ik een ijzige en pijnlijk steek in me hoofd.
Met een gil klapte ik tegen de deur aan en meteen werd die open getrokken.
'Jill? Jill? Alles goed met je?' Ik voelde een hand onder mijn nek worden geschoven en wazig zag ik dat die van Steve was. 'Wat is er gebeurd?'
'Ik zag, ik zag.'Stammelde ik.
'wat zag je?' Probeerde Tony.
Ik schudde mijn hoofd. 'Het was te erg.'
'Vertel het me Jill.' Steve hielp me overeind maar ik schudde weer mijn hoofd.
'Ik kan het niet.' Ik barsten in tranen uit en Steve trok me meteen tegen zich aan.
'Wat je ook hebt gezien Jill we zullen er altijd voor je zijn.'Ik knikte tegen zijn borst terwijl de tranen maar bleven stromen.

Ik heb twee vragen binnen gehad -lang niet genoeg voor een Q&A hoofdstukje maar toch ik heb twee vragen, heb je vragen aan mij stel die ook gerust ik antwoord er eerlijk op.
De naam is verzonnen door 1 van de Lezeressen bedankt SerenaHoran -schrijf ik je naam niet goed, dan moet je het zeggen.-
Grz


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:32:
Top!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 21 juli 2014 - 18:19:
Oehhhhhh Jeve <3
Ik hou van dit verhaal


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 21 juli 2014 - 17:09:
Superleukk snel verderr xx