Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 8. |Steve Rogers|

Burn it to the ground |Avengers|

21 juli 2014 - 20:24

358

3

312



8. |Steve Rogers|

Eens wat anders.

Nadat Jill was gekalmeerd in mijn armen gingen we naar S.H.I.E.L.D waar Banner en Tony haar onder hun hoede om uit te zoeken waar haar Visioenen vandaan kwamen.
Ik liep langs het lab en zag dat Tony met iets in haar zij porde.
'Au!' Gilde ze en meteen opende ik de deur.
'Zijn jullie gek?' Vroeg ik kwaad en ze keken geschrokken op.
'Rustig star spangeld boy we zijn alleen wat aan het testen.' Stelde Tony me gerust.
'Precies alles gaat goed met me.' Glimlacht Jill naar mij en ze keerde zich weer naar Tony. 'Mag ik nu gaan ik wil graag uit vanavond.'
'Ik vind het prima als het van je tante mag mag je vanavond ook weg.'
'Dank je.' Ze omhelsde hem snel. 'Doei held op sokken.' Ze zwaaide naar me en ging toen snel weg.
'Nog wat gehoord van Thor?' Vroeg ik.
'Nee Jane heeft hem ook al een tijdje niet gezien, ze zegt dat er wat gedoe is in Asgard dat hij eerst moet uitvogelen.' Banner sloot de apparatuur af.
'En weten jullie al meer over Jill?'
'Haar gedachten zijn afgesloten we komen er niet in met een scan zelfs niet als ze slaapt.' Mompelde Tony.
'Misschien laat ze meer los als ik met haar praat.'
'Ik wens je succes.' Tony keek op en ik liep weg.
In de gang zag ik Jill met Natasha praten en lachen.
'Maar ik ga tot morgen.' Ze omhelsde Natasha en liep weg.
'Hey Steve.' Natasha gaf een klap op me schouder. 'En hoe gaat het met je?'
'Goed en met jou?' Ik bleef Jill na kijken.
'Goed ik ga vanavond uit met Jill, ze is hier nog niet zo bekend dus vroeg ze of ik mee ging.'
'Oh gezellig.'
'En wat ga jij vanavond doen?'
'Ik weet niet. Op tijd naar bed.'
'Ben je gek het is zaterdag ga gezellig mee vraag ik of Clint ook mee gaat vind hij vast leuk en Jill ook.'
'Ik vind het best als Jill het ook goed vind.'
'Vast wel. Vanavond 9 uur bij rivèra kom niet te laat vriend.' En ook weg was Natasha, ik zuchte nu kon ik er niet meer onderuit tenzij ik niet zou gaan.
Maar ik wou Jill spreken en vanavond zou een perfecte kans worden.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:34:
En dan boeem?
Ben benieuwd naar Loki en Thor! 1


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 22 juli 2014 - 15:51:
Leukkk ) ! xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 21 juli 2014 - 21:24:
Loveee loveeee loveeeeeee
Ik kan niet wachten tot het volgende deel yaayy
x