Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 9. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

22 juli 2014 - 16:43

360

2

294



9. |Jill Potts|

Ik kwam aan bij Rivèra en zag dat Steve buiten stond.
'Hey wat doe jij hier.' Hij keek op en schonk me een stralende glimlach.
'Ik ben ook uitgenodigd door Natasha.'
'Gezellig mag jij mijn drankjes halen.'
'Hoe oud ben je dan?' Vroeg hij verbaast.
'19 en volgens de wet hier mag je pas drinken op je 21'ste in Engeland mag dat al vanaf je 18e.'
'Ja dat weet ik maar ik had je minstes 21 geschat.'
'Zo oud ben ik nog niet.'
'Hey jongens.' Natasha en Clint voegde zich toe bij ons groepje.
'Is dit een geheime dubbel date?' Vroeg ik lachend.
'Nee en dat word het ook niet.' Natasha hakte haar arm door de mijne. 'Kom we gaan naar binnen.' We liep langs de beveiliging die ons meteen binnen liet. Handig opstap zijn met een stel superhelden.

'Vermaak je je?' Vroeg Steve schreeuwend boven de muziek uit.
'Prima.' Ik nam een slok van mij drankje en proefde de bekende smaak van Alcohol mijn keel in glijden. 'Zullen we dansen?' Vroeg ik.
'Ik blijf liever zitten.' Maar daar gaf ik geen gehoor aan en trok hem overeind.
'Zitten kun je als je bejaard in een bejaardentehuis zit.'
'Technisch gezien ben ik ook bejaard.' Hij gaf me een knipoog.
'Maar zo zie je er niet uit dus kom op.' Ik trok hem mee naar de dansvloer wat gemakkelijk ging.
Ik zag Clint en Natasha net naar de bar lopen en op een kruk plaats nemen, toen Clint me zag zwaaide hij kort naar mij en gebaarde iets wat ik niet goed kon zien.
Ik haalde mijn schouders op en richten me tot Steve die bezig was een meisje van zich af te wimpelen.
Toen hij zag dat ik keek vormde hij help met zijn mond en liep ik naar hem toe.
'Sorry maar deze is al bezet.' Ik sloeg mijn arm om zijn middel en trok hem dicht tegen me aan.
Het meisje keek me arrogant aan, gooide toen haar haar over haar schouder en liep weg.
'Dank je.' Mompelde Steve.
'In het vervolg gewoon zeggen dat je hier met iemand bent.'
'Dat probeerde ik maar ze wou het niet geloven.'
'Misschien nu wel.' Ik sloeg mijn armen om zijn nek, ging op mijn tenen staan en drukte me lippen op de zijne.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:36:
Gosh....
dat wordt wat!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 22 juli 2014 - 17:19:
Ik zei toch, Jeve <33