Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 10. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

22 juli 2014 - 18:22

391

2

250



10. |Jill Potts|

Hij reageerde eerst heel verbaast en toen sloeg hij ook zijn armen om mijn middel heen en drukte me dichter tegen zich aan.
Ik liet me mee slepen met de kus en reageerde daarom ook teleurgesteld toen hij het abrupt afbrak.
'Je bent aangeschoten Jill je weet niet wat je doet.' Zei hij zwaar.
'Ik weet best wat ik doe.' Ik wou mijn lippen op die van hem drukken maar hij draaide zijn hoofd weg.
'Het is beter als ik ga tot morgen.' Hij streek even door mijn haar en liep toen weg.
Verbaast bleef ik hem na kijken.
'Waar heeft die last van?' Vroeg Natasha die naast me kwam staan.
'Geen idee hij moest opeens weg.' Loog ik.
'Zal best kom we gaan dansen.' Ze trok me weer de dansvloer op maar ik was er niet helemaal bij.

De volgende ochtend was het nog erger, ik had de hele avond aan de kus lopen denken en aan zijn reactie.
'Lieverd is er wat?' Vroeg Tante Pepper bezorgt, ik keek op en zag haar en Tony me onderzoekend aan kijken.
'Er is niks.' Mompelde ik.
'Was het gisteren niet gezellig met Natasha of is er wat vervelends gebeurd?'
'Er is niks okè.' Antwoorde ik kwaad.
'Dan niet.' Mompelde ze.
Alsof het nog erger kon stapte op dat moment Clint, Banner, Natasha en Steve de lift uit, de laatste keek me niet aan en mompelde alleen een hoi.
'We hebben nieuws.' Viel Banner meteen in huis.
'Vertel.' Tony ging er voor zitten.
'We hebben Thor kunnen bereiken en die komt zo snel mogelijk hierheen om te kijken waar de rots vandaan kan komen.'
'Weet hij ook meer over Loki?' Vroeg ik.
'Daar heb ik hem niks over verteld zover hij weet is zijn broer dood gegaan.'
'Maar dat is hij niet.'
'Nee en daarom moeten we met de mogelijkheid rekening houden dat hij weer de aarde wil over nemen.'
'En als dat gebeurd?' Vroeg ik.
'Dan is het weer een puinhoop.' Mompelde Clint.
'Thank you captain obvious.' Snauwde ik naar hem.
'Iemand een kater hier ofzo.' Lachte hij.
Ik kon hem alleen maar een boze blik toe werpen.
'Wowo rustig maar ik hoef nog niet dood.' Hij hief voor de grap zijn handen omhoog.
Ik zuchte en stond op om naar de keuken maar en schoot weer een pijnlijke steek door mijn hoofd met een fel flits die me verblinden waardoor ik struikelde en het enigste wat ik nog voelde waren scherpen glasslinters die me arm binnen drongen.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:37:
AU!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 22 juli 2014 - 18:46:
O.O
Het einde ... O.O