Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 11. |Steve Rogers|

Burn it to the ground |Avengers|

23 juli 2014 - 11:42

405

3

293



11. |Steve Rogers|

Met een klap viel Jill op de glazen tafel en het glas splinterde over de grond.
Meteen sprong Tony op en rende naar haar toe.
'Jill.' Hij draaide haar om zodat hij de schade kon bekijken.
Haar gezicht was ongeschonden en ik haalde opgelucht adem maar haar armen zaten vol me diepe sneëen.
Ik hapte naar adem en bukte naast haar neer om haar haar uit haar gezicht te strijken.
Ze kreunde zacht.
'Jarvis haal de nodige spullen.' Gebood Tony zijn robot.
'Zoals u wenst meneer.' Voordat ik met me ogen kon knipperen stond er een blad voor me neus waar allerlei medische instrumenten op lagen.
Tony pakte een pincet en wou in een snee glas uit halen maar toen begon haar huid te gloeien.
'Ahh.' Tony liet het pincet vallen en begon met zijn hand te wapperen. 'Dit is geen doen haar lichaam wordt te warm.'
Ik raakt voorzichtig haar arm aan en meteen trok ik hem terug.
'Het lijkt wel of haar huid vanzelf geneest.' Banner boog zich naar voren en keek naar armen.
En hij had gelijk, haar lichaam stootte het glas uit en de sneën waar het glas zat trokken langzaam dicht.
'Fascinerend.' Mompelde Bruce en keek er met grote ogen na net als Natasha en Clint.
Jill kreunde weer en ze begon onrustig te bewegen.
Tony en ik probeerde haar vast te pakken maar trokken allebei onze handen weer weg door de hitte.
'Nee, nee. Laat ze met rust! Néé!' Begon ze opeens te gillen.
'Jill rusig we zijn bij je, rustig.' Probeerde Tony haar te kalmeren maar het werd daardoor alleen maar erger.
'Loki nee!' Schreeuwde ze dit keer en iedereen keek elkaar vragend aan.
'Jill wat is er met Loki?' Vroeg ik.
'Vuur, overal vuur.' Ze begon weer onrustig te bewegen. 'Niet doen, ga daar weg!'
'Jill.' Probeerde Tony weer.
'Kom niet dichterbij, ik heb geen controlen over mezelf meer.' Op dat moment sperde haar ogen zich wagenwijd open en het wit rondom was zwart.
Pepper slaakte een gil van schrik net als Natasha terwijl Clint geschrokken achteruit sprong.
Alleen Tony, Bruce en ik bleven staan.
'Jill rustig kalmeer je hebt wel de controlen over jezelf.' Ik pakte haar hand vast me niet bewust van de kokende hitte die ze nu uitstraalde.
'Het klinkt alsof Loki haar over gaat nemen.' Mompelde Clint en hij kromp in mekaar.
'Dat gaat niet gebeuren.' Zei ik. 'Hoor je dat Jill dat laat ik niet toe.'
'Ik doe het voor jou Steve.' Met die woorden zakte ze weg en werd rustig, terwijl wij verstijfd bleven staan.


Reacties:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:39:
WHHHHHOOOOOOWWWW!


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 23 juli 2014 - 15:48:
Love itt :d


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 23 juli 2014 - 13:11: