Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » Chapter 10

Don't forget where you belong

23 juli 2014 - 23:55

1295

6

305



Chapter 10

Hoop dat jullie het leuk vinden. de boys zijn 4 jaar bij elkaar!! Ben zo trots op ze X

'Eindelijk zijn we bij het vliegveld. We hebben het gelukkig net gehaald. Als we onze koffers hebben ingeleverd moeten we meteen door naar de gate om in te stappen. Daar zitten Harry, Liam en Luke ook al. ' hèhè, daar zijn jullie.' Zegt Luke. 'Ja nog bedankt voor het zeggen dat er een file kwam eh.' Zegt Niall.
'We moeten instappen.' Zegt Liam.
Iedereen staat op en gaat in de rij staan. Als ik mijn ticket laat zien loop ik meteen door het vliegveld in. We zitten wel in een normaal passagiersvliegveld. Maar dan afgesloten. En niemand kan ons zien. Want anders zou het hele vliegveld op tilt gaan. En dat willen we niet.
Ik zie dat Liam, Calum en Zayn al op hun plaats zitten. Ik kijk op mijn ticket en zie dat ik op rij 2 stoel b Naast Zayn dus. 'Hee Zaynie ik kom naast je zitten.' Zeg ik. 'Gezellig!' Zegt hij terug.
Omdat de vlucht bijna 12 uur duurt is het vliegtuig heel erg luxe. Er zitten tv'tjes in zodat je kan zien waar we zijn. Of een dvd kan kijken. De stoelen kan je uitklappen zodat je kan slapen en ze zitten heel lekker. Ik zie dat Niall eraan komt samen met luke. ' waar zit jij?' Vraagt Niall aan luke. 'Op rij 2 stoel c.' Zegt Luke.
Oh shit. Dat is dus naast mij.
Hij loopt langs de rijen op en glimlacht naar me als hij ziet dat hij bij de goede rij zit. 'Nialler, ik zit naast je boel.' Zegt hij op een plagerige toon. Niall kijkt een beetje sip. 'Nee joh geintje, ga lekker zitten.' Zegt luke en hij ploft op Nialls plaats naast Louis neer.
'Hee babe. Hee Zayn.' Zegt Niall. 'Yoo.' Zegt Zayn terug.

Als de veiligheidsinstructies zijn geweest steigen we op. En binnen een half uur krijgen we eten. Als Niall zijn eten op heeft valt hij op mijn schouder in slaap. Ik klets wat met Zayn. 'Dus, hoe is het nou om de vriendin van de Niall Horan te zijn.' Vraagt Zayn aan me. 'Het is echt geweldig. Niall is zo lief voor me en hij snapt me ook met alles.' Zeg ik. ' en hij heeft altijd honger. Maar daar heb jij ook last van.' Zegt Zayn.
'Heb je zin om naar Amerika te gaan?' Vraag ik aan hem. ' ja echt heel erg. We gaan naar ons huis. Niet naar een hotel. En in dat huis is Perrie nu ook.' Zegt Zayn heel erg blij. 'Mis je haar erg?' Vraag ik. ' ja ik mis haar gigantisch veel, ik kan echt niet wachten om haar weer te zien. Ik weet ook zeker dat jullie hele goede vriendinnen gaan worden. Net als jij en Eleanor.
'Ik hoop het wel.' Zeg ik.

Samen met Zayn kijk ik tussen de films, als we een leuke hebben gevonden kijken we hem.
Na een tijdje liggen we helemaal in de slappe lach. Waardoor we iedereen die lagen te slapen Wakker maken.
Mijn buik doet gewoon pijn zo hard lach ik.

En dan is het eindelijk tijd om te landen. Terwijl we op de koffers staan te wachten belt Louis Eleanor dat we eraan komen. Als iedereen de koffers heeft bellen we een paar taxi's. Ik heb ook Ashtons koffer vast. Omdat hij nog steeds op krukken loopt.

We stoppen voor een prachtig en huge wit huis. Een enorm hek eromheen en een prachtige tuin. Liam opende het hek en we gaan naar binnen. Er staan twee meisjes buiten. Zodra ze ons zien rennen ze meteen op Zayn en Louis af. Ze begroeten de rest ook met een knuffel en wij maken kennis. 'Ik hoop dat jullie honger hebben want het eten is klaar.' Zegt Perrie. 'Maar jullie kunnen niet eens koken.' Zegt Harry.
'Nou dan eet je toch niet mee Styles.' Zegt Eleanor. ' jawel ik heb honger en zo slecht zou het nou ook wel niet zijn.' We lopen naar binnen en zetten onze koffers maar even in de gang. Ik loop de rest maar achterna en uiteindelijk komen we in de keuken uit. Waar het echt heerlijk ruikt. Als we het eten ophebben is het al best wel laat. Ik merk dat Niall echt elk moment in slaap kan vallen. 'Zullen we maar gaan slapen?' Vraag ik aan hem en hij knikt. We wensen iedereen welterusten. Pakken onze koffers en lopen naar de kamer van Niall. 'Morgen ga ik je eerst een rondleiding geven' zegt Niall.
Dat is inderdaad wel nodig want dit huis is echt heel groot. Dat moet ook wel als er twaalf mensen in wonen. Nialls kamer zit op de derde verdieping. Zijn kamer is best wel opgeruimd tot mijn verbazing. Maar ik denk dat de schoonmakers dat hebben gedaan. 'Je mag je kleding wel in de kast leggen hoor. Het is tenslotte nu ook jou kamer.' Zegt Niall. Hij heeft zijn kleding al uit en gaat in bed liggen. Ik knik en leg alles in de kast. Mijn koffer schuif ik onder het bed en dan pak ik een pyjama setje weer uit de kast en trek ik die aan. Dan kruip ik bij Niall in bed.

De volgende morgen word ik al best wel vroeg wakker. Omdat ik het best wel warm heb ga ik maar eruit. Ik loop naar beneden en tref daar Perrie helemaal alleen aan. Aan de borden in haar hand te zien wilt ze net beginnen met de tafel dekken. ' goedemorgen.' Zegt ze zodra ze me ziet. 'Goedemorgen, zal ik je even helpen?'
'Als je wilt graag, het valt niet mee om voor twaalf personen de tafel in je eentje te dekken.' Het valt me nu pas op hoe groot de tafel wel niet is.
'Als je iets niet kan vinden gewoon vragen.' Zegt Perrie. Ik knik en pak twaalf messen. Ik leg ze neer en pak dan glazen. Perrie heeft al melk en brood gepakt en samen pakken we beleg.
' en nu wachten op de rest.' Zegt Perrie. We gaan aan de tafel zitten. Als eerste komen Louis en Eleanor naar beneden. ' goedemorgen.' Zeggen ze allebei. Dan gaan ze ook zitten. Dan komen Calum, Ashton en Zayn.
Zayn geeft Perrie een kus en gaat naast haar zitten. Calum helpt Ashton met zijn stoel en dan gaan hun ook allebei zitten. Ashton is duidelijk nog moe. ' ik zou zo blij zijn als dat gips eraf mag hè. Het is zwaar je kan er niet door lopen of door slapen en als je al geslapen hebt ben je een uur daarna weer moe omdat je het telkens mee moet slepen.'
We beginnen vast aan het ontbijt omdat we honger krijgen.
' en wat gaan we vandaag doen?' Vraagt Harry. Die er inmiddels ook bij is komen zitten. ' beetje uitrusten zou fijn zijn.' Zegt Micheal, hij ziet er ook nog moe uit. 'Goedemorgen.' Hoor ik Niall zeggen. Hij gaat naast me aan tafel zitten en geeft me een kus. Nu is iedereen er.
'Heb je een beetje lekker geslapen?' Vraagt Niall aan me. ' ja hoor je bed ligt heel lekker.' Zeg ik.
'Geen wilde dingen gedaan toch,' zegt Harry.
' uh.. Nee Harry.' Zeg ik.

Als we klaar zijn met eten ruimen Louis en Eleanor samen de tafel af. En Niall gaat me een rondleiding geven. ' oke de keuken heb je nu gezien. Dan komen we uit op de woonkamer.' We lopen de woonkamer in en ook die is weer prachtig, en groot. 'We lopen door naar de trap en bekijken elke kamer snel. Op de eerste verdieping zitten de kamers van Liam, Lou en el, Micheal, luke en die van Calum. Op de derde verdieping die van Zayn en Perrie, Niall en mij, Ashton en die van Harry.' Ook zitten er twee badkamers op elke verdieping.

Dan horen we opeens een hele harde gil.


Reacties:

1 2

Ashley1D zei op 25 juli 2014 - 18:54:
Veerder Pleasee!!!


angel18
angel18 zei op 25 juli 2014 - 12:47:
NEE NIET EEN KLIFHANGER.
SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx angel


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 25 juli 2014 - 12:06:
NEEEEE, CLIFFHANGER! Snel verder, I'm exited! Sorry voor mijn late reactie
X


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 24 juli 2014 - 1:16:
Omg ik haat cliffhangers!!! Maar het is fantastisch geschreven!!!!xxxx


1Dtjetanya zei op 24 juli 2014 - 0:52:
sorry dat ik nu pas reageer, had geen wifi op vakantie...

superleuke 3 hoofdstukken!! ik krijg steeds t idee dat ashton echt znbeen heeft gebroken...

ik wil wel weten wat die gil betekende!!