Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 12. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

24 juli 2014 - 19:22

432

3

286



12. |Jill Potts|

Ik werd wakker en rook.meteen de geur van koffie en verse croissants.
Ik sprong uit mijn bed en liep naar de woonkamer.
'Goedemorgen.' Zei ik vrolijk.
'Goeiemorgen Jill.' Tony plofte net op de bank met een kop koffie.
'Dank je.' Ik pakte hem uit zijn handen en nam een slok. 'Heerlijk vers gejatten koffie in de vroege ochtend.' Hij lachte en pakte toen mijn arm.
'Weet je nog wat van gisteren?'
'Alleen dat we het er over hadden dat Thor hier heen kwam.' Tony knikte en stond op om een nieuwe kop koffie te halen.
'Pepper is Jill al wakker?' Vroeg de stem van Steve opeens en ik draaide me om.
'Wataan wou je me wakker kussen?' Vroeg ik lachend maar ik draaide me meteen om toen ik zag dat hij alleen een trainingsbroek aan had waardoor zijn borst bloot was.
'Dat niet ik wou alleen kijken hoe het met je ging.'
'Waarom er is toch niks gebeurt?'
'Tony bedankt dat ik hier mocht overnachten vannacht.' Praten Steve er snel over heen toen Tony binnen kwam.
'Tuurlijk ik kon je hulp hier wel gebruiken.'
'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik.
'Helemaal niks Jill helemaal niks.' Tony stond op. 'Heb je zin om mij mee te helpen met sleutelen aan het pak?' Ik keek hem verbaasd aan en knikte toen.
'Graag.'
'Nou kom op.' Hij pakte me hand en trok me overeind.

'Mag ik een hoektang?' Tony stak zijn hand uit.
'Een hoek wattes?' Vroeg ze verbaasd.
'Een hoektang.' Herhaalde hij.
'Jarvis wil je me de hoektang aangeven?' Vroeg ik met mijn allerliefste stem.
'Volgens mij miss Potts vroeg Tony het aan jou, dus van mij krijg je hem niet.'
'Stomme robot.' Mompelde ik.
'Nu krijg je het al helemaal niet meer.'
'Nu wil ik het al niet meer.' Hoor mij dan ruzie maken met een robot, ik leek wel gestoord.
'Ik heb hem al bedankt voor het aangeven Jill.' Hoorde ik Tony zeggen.
'Maar ik heb hem niet aangeven.'
'Daarom.' Nu pas hoorde ik de sarcasme.
'Sorry.'
'Maakt niet uit, kom eens hier.' Ik liep naar hem toe. 'Steek je arm uit.' Ik deed wat hij vroeg en opeens kreeg ik de linkerarm van het iron man pak om mijn arm geschoven. 'Andere arm.' Ik stak mijn rechterarm uit en ook daar kreeg ik 1 om.
'Vet.' Mompelde ik, Tony drukte op wat knopjes.
'Steek nu je handen naar voren.' Ik deed wat hij me opdroeg en er kwamen twee krachtige lichtstralen uit, ze schoten dwars door het raam heen.
'Au!' Hoorde we Steve schreeuwen.
'Sorry het was Jarvis schuld!' Riep ik.
Ik kreeg een duw in mijn rug door de robotarm.
'Wacht maar jongedame morgenvroeg heb je er spijt van.' Klonk Jarvis boos.
Ik keek Tony aan en we schoten in de lach.


Reacties:


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 25 juli 2014 - 13:42:


Roselin
Roselin zei op 24 juli 2014 - 20:42:
Jarvis mag haar niet
Loki is stout!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 24 juli 2014 - 19:35:
Oehh problemen haahaha
X