Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 13. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

25 juli 2014 - 10:35

409

2

271



13. |Jill Potts|

Sorry voor dit vage hoofdstuk in het volgende hoofdstuk komen Thor en Jane er in voor

Ik liep met mijn oordopjes in door de gangen van Stark tower en toen ik Summer van Calvin Harris in oren klonk begon ik vrolijk te dansen.
Daardoor letten ik niet op waardoor ik tegen Steve aan knalde.
Zijn mond bewoog even maar ik hoorde het niet.
'Wááh.' Dat klonk waarschijnlijk als een schaap en ik trok een oordopje uit.
'Of het gaat?'
'Het gaat prima.' Ik merkte dat zijn armen naar mijn middel gleden en mij bijna ongemerkt dichter tegen hem aantrok.
'Weet je het zeker want je lijkt mijn een beetje gestoord.' Zei hij.
Mijn mond viel open en ik wou hem een klap verkopen maar hij pakte mijn hand snel en legde hem op zijn borst waardoor ik zijn hart voelde kloppen. 'Het was maar een grapje.' Lachte hij en hij liet me los.
Mijn hand lag nog steeds op zijn borst maar dat leek hem niet te deren.
'Jill?' Tante Pepper kwam de hoek om en snel trok ik mijn hand weg.
'Wat is er?' Vroeg ik.
'Ik wou vragen of je Tony had gezien.'
'Hij is in de kelder.'
'Dank je.' Ze keek van mij naar Steve en schudde toen haar hoofd om vervolgens weg te lopen.
'Ik denk dat ik ook weg moet.' Mompelde Steve.
'Moet dat echt?' Vroeg ik en het klonk nog wanhopiger dan ik dacht.
'Tja ik moet hoognodig iemand bezoeken voor ze me vermoord.' Hij streek over mijn wang en liep ook weg.
Zè? Hij had al die tijd gewoon een vriendin.
Opeens wist ik waarom hij me wegduwde, dat was niet omdat ik aangeschoten was maar omdat hij een vriendin had.
Maar als ie een vriendin had waarom had hij mij dan eerst terug gekust voor dat hij mij van zich afduwde.
Me hoofd duizelde en ik liep naar de bar die Tony vaak in gebruik had -en dan maar zeuren dat ik een halve alcoholist was Tony was een hele- ik draaide de dop van de fles wiskey en deed een flinke scheut in een glas die ik meteen achterover tikte.
'Jill?' Tante Pepper en Tony stonden verbaast in de lift opening.
'Liefdesdillema.' Was mijn enige verklaring. 'Als jullie het niet erg vind neem ik dit mee naar me kamer, jullie krijgen hem leeg terug.' Met die woorden liep ik langs ze heen en voor ze mij konden tegen houden deed ik de deur van me kamer dicht en hoorde nog net hoe Tony zei: 'Hey kijk mij niet afkeurend aan ze is jou nichtje, dat ik soms veel drink staat compleet los van haar drankgedrag.'


Reacties:


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 25 juli 2014 - 13:44:
Super leukk xx


Roselin
Roselin zei op 25 juli 2014 - 13:31:
Tony weet ervan!
Leuk hoofdstuk!
I'm looking forward!