Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 5

Listen to your heart

5 okt 2008 - 21:06

225

4

201



Hoofdstuk 5

'Met Layla' hoor ik uiteindelijk aan de andere kant van de lijn. Mijn hart maakt een sprongetje en even vergeet ik te antwoorden 'hey Layla met Bill' kan ik er uiteindelijk toch nog uitbrengen 'oh heyy bill' zegt ze enthousiast. Haar enthousiasme kalmeerd me een beetje. 'zou het kunnen dat ik me ipod en gsm bij jou vergeten ben' vraag ik 'wacht effe kijken' zegt ze ik hoor alleen nog haar ademhaling. Maar dat is genoeg voor mij 'ja het ligt hier' hoor ik uiteindelijk. 'wanneer kan ik dat komen halen?' vraag ik Ik hoop maar dat ze nu niet denkt dat ik me wil opdringen. Ookal wil ik haar heel graag zien 'kom anders morgen maar vroeg genoeg anders sta je voor een gesloten deur en is er niemand thuis' zegt ze. 'okej sgoet tot morgen dan' zeg ik blij. Hopelijk niet te blij. 'tot morgen' is het laatste dat ik hoor voor ze inhaakt. Ik hou men gsm nog een tijdje tegen mijn oor. Hopend dat er nog iets gezegt word. Maar het enige dat ik hoor is getuut.

Layla Pov
Ik leg men gsm neer. 'wat was dat?' vraagt bart als hij mijn grote glimlach ziet. 'bill komt morgen' zeg ik lachend. Bark knikt begrijpend. 'ik begin moe te worden' zeg ik als ik uitgelachen ben. Bart knikt en wekleden ons (elk apart) om.


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:16:
wat zoetsappig <, dat van bil,,
hihi,, (gaat even in op laines reactie) komt die moeder zo naar boven,, staan ze daar allebij in hun ondergoed ,, samen intiem,, in een kamertje ,
Maar mooi!!


Libra
Libra zei op 8 okt 2008 - 16:28:
oei oei oei
heb nog ni gereageerd :s solly
maar you know I like it e ^^
Kuss.


Laine
Laine zei op 6 okt 2008 - 19:44:
Maar goed ook! (dat apart omkleden dan he )
Anders gaat mammie nog verkeerde dingen denken


ananas
ananas zei op 6 okt 2008 - 13:10:
Suppah!
snel het vervolg!
hij is MOOI!!