Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 14. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

26 juli 2014 - 11:13

541

2

342



14. |Jill Potts|

Ik had de volgende ochtend inderdaad spijt dat ik Jarvis had beschuldigd gisteren want om 5 uur liet hij een snerpend alarm af gaan.
Ik kreunde en deed mijn kussen over me hoofd.
Maar dat dempte het geluid niet.
'Okè, okè snap het al. Het spijt me kan nu dat klerending uit.' Gromde ik toen het geluid harder en scheller werd.
'Tuurlijk Miss Potts.' Het geluid ging uit en opgelucht haalde ik adem en viel weer in slaap.

'Goeiemorgen.' Ik werd wakker door Tony die op me bedrand ging zitten en verbaast naar de wiskeyfles keek die nog even vol zat als gisteren, okè er miste twee slokjes.
'Morge en kun je je robot niet het huis uit gooien.' Als wraak liet Jarvis weer een snerpende piep horen.
'Nuh zou zonden zijn.' Lachte hij.
'Er is niks zondens aan hoor.' Weer een scherpe piep. 'Zoals dit bijvoorbeeld.'
'Ja dat maakte je wel wakker.'
'Aan wiens zijn kant sta jij?' Ik kneep me ogen tot spleetjes dicht en keek hem zo aan.
'De kant die jou uit bed krijgt, hup hup opstaan en aankleden we krijgen zo een god op bezoek.'
'Fijn ik zoek me engel kostuum op.' Ik rolde met me ogen.
'Een duivel kostuum zul je bedoelen.' Tony sprong op en rende snel naar de deur omdat ik een kussen had gepakt. 'Over vijf minuten graag fris en fruitig aan de ontbijttafel.' Hij deed de deur dicht.
Ik zuchte en viel weer achterover op bed en Jarvis liet weer het alarm af gaan.
'Jaja ik snap de hint jemig.' Ik gooide me benen over de rand en pakte de wiskeyfles om een slok eruit te nemen, dat had ik net nodig.

'Waag te zeggen dat ik 3 minuten te laat ben en ik mep je.' Gromde ik toen Tony zijn mond open deed.
'Ik wou meer vragen of je de wiskeyfles had meegenomen.' Ik zetten de fles met een klap op tafel en plofte toen op een stoel.
Ik keek op de klok en kreunde wie had er in hemelsnaam bedacht dat je uit je bed moet om 8 uur want die verbranden ik levend.
'Waar is Tante Pepper?' Vroeg ik toen ik opmerkte dat ze er niet was.
'Die ligt te slapen.' Ik liet nog een kreun los.
'Waarom zij wel en ik niet?' Klaagde ik.
'Omdat zij geen nieuwe superheldin waardoor zij niet bij deze ontmoeting hoeft te zijn.'
'Rustig vriend ik heb pas 1 slok wiskey op en het is 8 uur. mensen taal graag.'
'Ze hoeft er niet bij te zijn.' Vatten hij het samen.
'Dat is duidelijker.' De lift ging open en Clint, Natasha, Bruce en Steve kwamen binnen lopen en bij de laatste wou ik weer naar de fles grijpen maar ik merkte dat Tony hem snel weg gritste.
Een bliksemschichten bij heldere hemel deed me verbaast op kijken maar ik moest nood gedwongen me ogen dicht knijpen door een fel licht.
Toen ik ze weer open deed, deed ik ze weer dicht en toen weer open en wreef even in mijn ogen.
Op het terras van Stark Tower stond namelijk de enige echte Thor.

Ik heb een vraagje. Nou eingelijk twee.
Kan iemand voor mij een cover of een trailer maken.
Stuur een PB als je dat voor mij wil doen en je krijgt een shout out in een hoofdstuk en je naam komt bij de trailer en cover te staan.


Reacties:


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 26 juli 2014 - 20:56:
super leukk
maarree ik ben heel slecht in covers en trailers sorry


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 26 juli 2014 - 12:12:
Oeh "de enige echte Thor"
Super chappieee