Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 15. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

27 juli 2014 - 19:26

462

1

298



15. |Jill Potts|

Ik bleef nog steeds verbaast kijken toen Thor binnen kwam lopen.
'Thor.' Tony gaf hem een hand. 'Fijn dat je kon komen.'
'Altijd.' Hij keek mij aan. 'Dat is de nieuwe?'
Ik hervond mezelf weer. 'De nieuwe heeft een naam. Jill aangenaam.' Ik stak me hand ook uit maar hij negeerde die.
Ik liet een verontwaardigd geluid.
'Waar is die steen?' Vroeg hij.
'Loop maar mee.' Tony, Bruce en Thor liepen weg.
'Dus Jill.' Ik keek Natasha aan. 'Heb je zin om vechttechnieken te leren?'
Mijn mobiel ging af. 'Zo ik moet denk ik deze eerst nemen.' Ik haalde hem uit me zak en zag dat het mijn moeder was en zuchtte. 'Wat moet je?' Vroeg ik geërgerd.
'Ik wou horen hoe het mijn kleine meisjes was.' Antwoordde ze vrolijk.
'Het ging goed tot jij mij belde.'
Ze nergeerde dat antwoord compleet. 'Hoe is het daar?'
'Luister mam hoe leuk ik het ook vind dat je ook eens een keer intressen in mij toont heb ik hier iemand wachten die mij graag wat leukers wil laten doen.' Zei ik iets wat bot.
'Is helemaal goed we hebben toch nog tijd zat als we morgenmiddag daar zijn om te praten.' Ik verstijfde.
'Wat jullie komen hierheen?' Het voelde alsof er een groot stuk steen in mijn maag en keel zaten.
'Ja en Veronica ook is dat niet leuk?' Ik kon alleen een piepend geluidje los laten en ik zag Steve, Natasha en Clint mij bezorgt aankijken.
'Heel leuk ik moet nu gaan doei.' Ik hing snel op. 'Gelden die vechttechnieken nog?' Vroeg ik.
Natasha vroeg niks en knikte alleen.
'Mooi dan ga ik er nu gebruik van maken.' Ik stond op en liep langs hun heen.

Ik sloeg en schopte er op los tegen de boksbal op de manier die Steve, Natasha en Clint mij hadden geleerd.
'Rustig aan.' Lachte iemand en ik draaide mij om en zag Tante Pepper staan.
'Mijn ouders en Veronica komen hier heen morgen.' Ze verstijfde en ik gaf weer een trap tegen de boksbal. 'En daar heb ik echt geen zin in.' Ik mepte de boksbal zo hard dat Steve moest duiken omdat hij hem anders tegen zijn hoofd had gekregen.
'Je wist dat ze een keer zouden langs komen.' Zei Tante Pepper.
'Maar niet zo snel, ik was net hier gewend.' Ik schopte de boksbal met een Jumpkick.
'Ze zullen je heus hier niet weg halen.'
'Dan ken je mijn vader nog niet.' Met een laatste trap vloog de boksbal nog even een rondje waarbij hij dit keer Steve niet alleen bijna raakte maar ook Clint. 'En die klootzak krijgt mij hier niet weg.' Ik deed mij bokshandschoenen uit, duwde die in de handen van Natasha en liep weg.

In het volgende hoofdstuk komt de achterliggende reden waarom Jill zich zo gedroeg en ook veel dronk.
Grz .
P.s. zouden jullie het leuk vinden als er een keer een Pepper p.o.v. kwam.


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 27 juli 2014 - 19:36:
Ik ben benieuwddddd
X