Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My stalker murdered my best friend || Harry Styles » Eight

My stalker murdered my best friend || Harry Styles

29 juli 2014 - 16:44

953

11

522



Eight

Image and video hosting by TinyPic

Jaylinn Sandrio POV:


Zachtjes haal ik mijn lippen van de zijne. Zijn voorhoofd is nog altijd tegen dat van mij gedrukt en ik kan het niet laten om even te glimlachen. Ik voel dat hij zijn vingers onder mijn kin plaats en hij dwingt me hem aan te kijken. ‘’Het komt goed! Ik beloof het je.’’ Fluistert hij terwijl hij diep in mijn ogen kijkt. Weer vormt een glimlach mijn gezicht. Telkens als ik in zijn ogen kijk, voel ik me veilig en lijkt alles rondom me heen te verdwijnen. Door zijn prachtige groenen ogen waar een golf van eerlijkheid door heen waait. Door zijn donkere krullen die over zijn gezicht vallen of door de kuiltjes die ontstaan in zijn wangen telkens als hij lacht, word ik warm van binnen. Zonder dat ik mezelf onder controle heb plant ik mijn lippen voor de tweede keer deze avond op de zijne na een kort moment lijkt Harry zich te herstellen en kust hij me gepassioneerd terug. Al snel voel ik hoe zijn tong toestemming vraagt als antwoord open ik mijn mond en spelen onze tongen een vurig spel. De vlinders in mijn buik vliegen als nooit tevoren en ik voel hoe het vuurwerk ontploft. Ik wou dat dit moment nooit voorbij zal gaan maar helaas trekt Harry zich terug. ‘’J-e uhm moest maar eens gaan douche,’’ fluistert hij met rode wangen wat hem erg schattig maakt. Ik knik afwezig terwijl mijn hoofd nog steeds in de wolken is van de scene die zich enkele seconde geleden afspeelde. Een dicht klappende deur brengt me terug naar de realiteit en ik besef dat ik alleen ben. Meteen overspoelt een bang gevoel mijn lichaam maar in onderdruk het. Onbedoeld check ik of er niemand meekijkt als ik de gehele ruimte heb onderzocht laat ik de kleding van mijn lichaam glijden en stap ik onder de warme stralen van de douche. Het water lijkt eventjes alle narigheid van me af te spoelen en laat me weer eventjes glimlachen. Na tien volle minuten te hebben genoten van het moment, stap ik onder de douche vandaan en begin ik me zachtjes af te drogen. Eenmaal droog grijp ik mijn ondergoed van de vloer en trek deze weer aan. Het jurkje leg ik netjes opgevouwen op de wasbak, daarna buk ik opnieuw naar de vloer en ik raap het setje kleding op dat ik van Harry heb gekregen. Het setje bestaat uit een zwarte skinny jeans en een oversized regenboog trui, waarschijnlijk zijn dit Perrie’s kleren. Zuchtend trek ik de kledingsstukken aan om vervolgend de handdoek van mijn hoofd te halen. Kritisch bekijk ik mezelf in de spiegel. Ik zie op de een of andere manier niet meer het zelfde meisje staan als twee uur eerder. Ik zie nu een meisje die vrolijker kijkt alsof de kus met Harry me compleet heeft veranderd. Ik glimlach flauw naar mezelf als ik terug denk aan de kus. Het was zo kort maar betekende zoveel, op de een of andere manier heb ik het gevoel gekregen dat alles goed komt. Met die gedachtes begin ik een zoektocht naar een borstel om mijn handdoekdroge haren uit de klitten te halen. Na enkele kastjes te hebben geopend heb ik er eentje gevonden en kam ik zorgvuldig mijn haar uit. Daarna bind ik mijn haren tot een staartje. De borstel leg ik terug in het kasje waar ik hem heb uitgehaald, als ik dat gedaan heb haal ik de overgebleven mascara resten weg met de net gebruikte handdoek om vervolgens mezelf weer te bekijken in de spiegel. ‘’eindelijk,’’ fluister ik zachtjes als ik een vrolijkere versie van mezelf zie.

Met een glimlach gooi in de handdoek in de wasmand, het jurkje pak ik van de wasbak en leg ik over mijn arm. Na alles te hebben gecheckt knip ik het lampje uit en loop ik zachtjes de trap af. Zodra ik weer op de begane grond ben kijk ik zoekend om me heen. ‘’WAT?!’’ hoor ik een plotselinge stem roepen. Zachtjes sluip ik naar de plaats waar het geluid vandaan komt. ‘’Harry dit is geen goed idee en moeten we het de andere jongens niet vertellen?’’ hoor ik Liam boos tegen Harry zeggen. ‘’Liam ik weet wat ik doe oké en laat die andere jongens hier maar buiten hoe meer mensen het weten hoe groter de kans is dat het uitbreekt.’’ Verteld Harry. Na een korte stilte besluit ik de ruimte binnen te lopen. Zachtjes klop ik op de deur om hem vervolgens te openen. Twee verbaasde gezichten staren me gelijk aan. Zodra Harry ziet dat ik het ben, krijgt hij een lach op zijn gezicht. ‘’Hey babe,’’ begroet hij me waarna hij zijn armen kort om me heen slaat en een kleine kus op mijn voorhoofd geeft. Liam bekijkt ons kort, hij schenkt me een kleine glimlach en loopt dan de ruimte (wat de keuken is) uit. Bij de deur draait hij zich kort om. ‘’Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen, maar ik sta achter jullie!’’ fluistert hij waarna hij zich omdraait en wegloopt. Harry en ik staren elkaar glimlachend aan. ‘’Dus,’’ begint Harry.

---------------------------------------------------------------------------------------------


Heeyyyy

Aangezien jullie de vorige keer veel te lang hebben moeten wachten! was hier dus een extra hoofdstuk! Ik kon het ook gewoon niet laten aangezien ik al zo ver vooruit heb geschreven en ik weet hoe super spannend dit gaat worden hihi (meer verklap ik lekker niet )

In het volgende hoofdstuk komen jullie erachter wat Harry wilt zeggen? Zal hun relatie gaan werken of gaat het totaal mis well..... you''ll see/read XD

hope u like it! vergeet niet te reageren! nogmaals THANK YOU voor alle leuke reacties!!

Nog een extra dankjewel voor Ashley1D voor het plaatsen van twee reacties haha XD! xx

xx


Reacties:

1 2 3

LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 30 juli 2014 - 20:49:
Kei leukk


x1Dx
x1Dx zei op 30 juli 2014 - 19:04:
Heel leuk hoofdstuk!
Snel verder! X


Anne
Anne zei op 30 juli 2014 - 14:59:
Leuk!


1Dtjetanya zei op 30 juli 2014 - 11:45:
Superleuk!! Snel verder!!


xcarrotx
xcarrotx zei op 30 juli 2014 - 9:26:
Liefff! Echt *** dat ze een stalker heeft die haar relatie wil verpesten!