Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Beside you - 5SOS » Hoofdstuk 3 POV nikki

Beside you - 5SOS

31 juli 2014 - 15:20

702

0

166



Hoofdstuk 3 POV nikki

'Ik ben Calum.' Zegt de jongen. 'Ik ben Nikki.' Zeg ik terug. Ik sta nog steeds met die drankjes in mijn hand dus zijn hand kan ik niet schudden. 'Ik breng even het drinken naar mijn vriendin.' Zeg ik tegen Calum. 'Ik loop wel even mee.' Zegt hij. We lopen naar onze plekken en tot mijn verbazing is kim daar niet, wel zie ik dat ze een briefje heeft achtergelaten. Ik lees hem snel en zucht. 'Wil jij misschien wat drinken?' Vraag ik aan Calum. 'Ja lekker.' Ik geef hem kim's glas.
'Ben je hier met vrienden?' Vraag ik Calum. 'Uh ja zoiets. Kijk daar zitten ze. Die met het groene haar is micheal. Die blonde is luke. En dan heb je ook nog Ashton. Maar die zie ik hier nergens. Ik knik.
'Je moet me je nummer geven dan kunnen we vaker afspreken.' Zegt Calum. Ik pak mijn telefoon. ' shit, wacht mijn telefoon ligt nog op mijn kamer.' Zegt Calum. 'Dan ga je hem halen.' Zeg ik. 'Ja. Loop je mee?' Ik knik en loop achter Calum naar het hotel.
'Kom binnen. 'Zegt Calum zodra we er zijn. ' oh en let niet op de zwijnenstal. Ik deel deze kamer met Ashton.'
'Ik ben wel wat gewend hoor.' Zeg ik.
Als ik naar binnen kom hoor ik stemmen. Ik volg Calum naar zijn bed en zie dat daar een andere jongen zit. Ook zie ik een meisje.
'Oh my god kim?' Zeg ik terwijl ik half in de lach schiet. 'Wat doe jij nou hier?' Vraagt ze aan me. 'Ik ben met Calum mee gekomen.' Zeg ik. 'Ja ik met Ashton.' Zegt Kim.
Kennen jullie elkaar?' Vraagt Ashton. 'Jaa, dat is mijn beste vriendin. Waarmee ik op vakantie ben.' Zegt Kim tegen Ashton. 'Ik heb mijn telefoon, zet je nummer er in.' Zegt Calum tegen mij. Ik pak hem aan en sla mijn nummer op. Dan geef ik hem weer terug. 'En hier is je boek.' Zegt Ashton tegen kim. Ashton geeft kim een boek. 'Dat boek heb je toch al?' Vraag ik. 'Ja maar hij heeft de mijne vermoord. Lang verhaal.' Zegt ze. Ik knik. 'Maar hoe ben jij hier gekomen?' Vraagt Kim aan mij. 'Dat verteld ze later wel. Ze gaat nu met mij mee.' Zegt Calum terwijl hij me mee sleurt richting de deur. 'Doei.' Roep ik nog snel.
Wat gaan we doen?' Vraag ik aan Calum als we weer op de gang lopen. ' zwemmen ik heb het warm.' Achter ons hoor ik dat Ashton en Kim ook uit de kamer zijn. 'Wat gaan jullie doen?' Vraagt Calum. 'Zwemmen.' Zegt Ashton.
'Wij ook.' Zegt Calum.
Met zijn vieren lopen we verder.
Calum en Ashton springen meteen in het zwembad. Kim en ik gaan op de rand zitten. 'Hoe heb jij Calum nou ontmoet?' Vraagt Kim aan me. ' nou ik ging drankjes halen en toen knalde ik tegen hem aan.' Zeg ik.
'He meiden. Komen jullie nog in het water? Of zijn jullie bang dat jullie make-up uitloopt.'
'Wij bang dat onze make-up uitloopt?' Roept Kim terug. We springen allebei in het water en zwemmen naar ze toe. 'Ja maar nu nog onder water.' Zegt Ashton. 'Maar dan word mijn haar nat.' Klaagt Kim. 'Zie je wel ze durven niet.' Zegt Calum.
Kim en ik kijken elkaar aan met de zelfde gedachten. Precies tegelijk gaan we onder water. ' wat nou we durven niet?' Zeg ik. 'Oke oké jullie durven wel.' Zegt Ashton.' Ik lach.
'Vanavond is er een feest waarom gaan jullie niet mee?' Vraagt Ashton. 'Ja lijkt me leuk.
'Oke mooi, als je om een uur of 7 naar ons toe komt.' Zegt Calum. 'Oke.' Zegt Kim.

Na het eten gaan we meteen door naar onze kamers om ons klaar te maken. Om 7 uur staan we voor de deur van Calum en Ashton. 'Je ziet er mooi uit.' Zegt Calum tegen me. ' je ziet er zelf ook niet slecht uit.' Zeg ik. 'We halen nog even luke en Micheal op en dan kunnen we gaan.'
We lopen naar de deur verder en Ashton klopt aan. Dan komen er twee jongens naar buiten. Micheal en luke. We maken kennis en lopen naar beneden. Daar stappen we in een taxi en rijden we naar het feestje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.