Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Beside you - 5SOS » Hoofdstuk 5 POV nikki

Beside you - 5SOS

31 juli 2014 - 15:58

666

0

153



Hoofdstuk 5 POV nikki

We lopen achter de twee mannen aan. Geen idee waar ze ons naar toe brengen en wat er aan de hand is. We gaan naar een deel van het hotel waar we nog nooit zijn geweest. De mannen openen een deur en we gaan naar binnen. 'Ga maar even zitten.' Zegt de ene man. Ik zie dat er drie stoelen staan. Kim en Ashton gaan op de eerste twee zitten. Calum op de derde en hij gebaart dat ik op schoot mag komen. 'Waarom zijn we hier?' Vraagt Ashton. 'luke en Micheal worden verdacht van het handelen van drugs.' Zegt de man. 'Wat, maar hun hebben allebei een grote hekel aan drugs.
Hoe komen ze erbij?' Zegt Calum boos. 'Ik weet ook dat het niet waar is. Maar we zitten wel met een probleem.' Zegt de andere man.
'Maar waarom denken ze dan dat hun dat hebben gedaan?' Vraag ik. 'Omdat ze zoveel geld hebben.'
'Bullshit dat hebben ze eerlijk verdient.' Roept Ashton. 'Weet ik, en ik denk ook wel dat het goed gaat komen. Er is namelijk heel weinig bewijs.'
'Maar er is dus wel bewijs, wat dan.' Vraagt Kim.
'Dat weten wij ook niet.' Zegt de ene man. ' waar zijn ze nu dan?' Vraag ik. 'Ze zitten vast op het politiebureau tot dat er tegenbewijs is.'
Calum zucht. ' oke.'
We lopen de kamer uit. ' en wat doen we nu?' Vraagt Kim. ' nu gaan we gewoon slapen. Het is al laat. Morgenvroeg gaat Calum en ik wel regelen dat ze vrij komen.' Zegt Ashton. Kim knikt en gaapt. 'Slaaplekker.' Zegt Kim tegen Ashton, ze geven elkaar een knuffel. Calum geeft me een kusje op mijn wang. 'Slaaplekker.' Zegt hij. 'Slaaplekker.' Zeg ik terug. Ik wens Ashton ook welterusten en dan gaan we naar onze kamer.
'Je vind Calum wel leuk hè?' Vraagt Kim aan me. 'Hij is echt heel lief.' Andwoord ik. 'En Ashton?' Vraag ik. 'Ashton is ook lief.' Andwoord ze.
'Jullie zouden wel een schattig stelletje zijn.' Zeg ik tegen Kim. 'Jaa, en jij en Calum dan. Toen jullie hand in hand liepen zag dat er zo schattig uit.'
Ik giechel en merk dat ik rood word.

De volgende morgen worden Kim en ik laat wakker. Snel kleedde we ons aan en gaan we naar de kamer van Calum en Ashton.
Ashton doet de deur open. 'Goedemorgen.' Zegt hij. 'Goodmorming.' Zeggen we allebei terug. 'Weten jullie al meer over Micheal en Luke?' Vraag ik. 'Yup.' Zegt Ashton. Hij klinkt echt veel te vrolijk.
'Hoorde ik mijn naam?' Hoor ik dan iemand roepen. Kim en ik lopen naar binnen en zien daar Micheal en luke zitten. ' jullie zijn terug!' Zegt Kim en ze vliegt Micheal in zijn armen. Ik doe hetzelfde bij Luke. 'Jaa, where free.'
' maar wat is er nu allemaal gebeurd?' Vraag ik.

'Nou nadat we gisterenavond weggegaan zijn van dat feest waren we best wel dronken.
We liepen naar huis en opeens kwamen er drie van die gasten die ons drugs wouden aansmeren. We waren gelukkig nog helder genoeg om dat dus niet aan te nemen, maar toen werden ze boos en er stond toevallig politie aan de andere kant van de weg.
En die jongens begonnen helemaal te schreeuwen en toen kwam de politie kijken. Maar die jongens hadden al die drugs nog vast dus hun zeiden tegen de politie dat de drugs van ons was en dat wij het aan hun probeerde te verkopen. Helaas geloofde de politie hun. Wij moesten dus mee naar het bureau en daar werden we helemaal ondervraagt. Ze vonden dat ze genoeg bewijs hadden dus moesten we de hele nacht vast zitten. Vanmorgen zijn Ashton en Calum naar het politiebureau gereden om ons vrij te krijgen. En dat is gelukt.'

'Wauw, en hebben ze die andere jongens opgepakt?' Vraagt Kim nadat Luke klaar is met zijn verhaal. ' nee helaas niet.' Zegt Micheal. 'Maar gelukkig zijn jullie vrij!' Zegt Calum.
'We moeten het vieren.' Zegt Ashton. 'Ja laten we gaan bowlen ofzo daar heb ik zin in.'
'Oke vanavond gaan we bowlen.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.