Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » The buyed wardrobe » Chapter VI

The buyed wardrobe

18 mei 2009 - 22:04

184

1

301



Chapter VI

Chapter VI:

De volgende ochtend lag iedereen nog te slapen tot Aslan binnen kwam.
“Wakker worden.”¯ Zei Aslan rustig. Iedereen zette zich geeuwend recht.
“Vandaag gaan we aan land, we gaan de Vampieren vangen, dus maak je klaar en kom naar het binnenplein.”¯ Aslan liep de kamer weer uit.
“Maar hoe komen jullie dan hier?”¯ Vroeg Ellen terwijl ze naar de badkamer liep. “Toen we in Narnia kwamen, stond Aslan voor ons en die verjoeg de Vampieren meteen, daarna nam hij ons mee naar hier..”¯ Zei Edmund en hij verdween in de andere badkamer..

Toen iedereen klaar was gingen ze naar het plein waar Aslan en andere Narniers op hen wachtten.
“Edmund en Rilian, Koningen van Narnia, Ellen en Dorien, Konigingen van Narnia, zijn jullie klaar om de strijd aan te gaan met de Vampieren?”¯ Vroeg Aslan plechtig. “Ja, Aslan.”¯ Zeiden ze alle vier in koor. “Goed, ik stuur jullie met de krachtigste krijgers naar het land, veel succes.”¯ Aslan liep naar hen toe en blies over hen en meteen ontstond er een grote draaikolk en werden de Koningen en Konigingen van Narnia en de krijgers naar het land gebracht.


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 18 mei 2009 - 22:06:
Coeeeeeeeeeeeeeeel