Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Litreacha Rúnda.. » PERSONAGES - Als je een bijrol wilt mag je het altijd zeggen - x

Litreacha Rúnda..

2 aug 2014 - 14:05

601

1

1332



PERSONAGES - Als je een bijrol wilt mag je het altijd zeggen - x

Hellooowaa. De personages zijn zelfverzonnen. Me ( Kimberley ) Naomi & Serena maken omstebeurt een hoofdstuk ;D. Als jullie een bijrol willen mag je dat gewoon in reacties schrijven en dan gaan Naomi, Serena en ik kijken of we je erin krijgen. Wat ons wel gaat lukken denk ik.. Njaahh, veel plezier met lezen enzoo!' x Ciiaaoo.

PERSONAGES :

naam: Diana Crawford
leeftijd: 20
Rol: Een van de HOOFDPERSONEN. Tweelingzus van Ashley
uiterlijk: klik
karakter: Houd van eten. Hyper bij mensen die ze kent, altijd heel lief voor iedereen, ze heeft humor, is best wel verlegen en kan er niet tegen als mensen haar haten want dan gaat ze haarzelf ook haten.

naam: Ashley Crawford
leeftijd: 20
Rol: Ook een van de HOOFDPERSONEN. Tweelingzus van Diana
uiterlijk: klik
karakter: Veranderd van een lief, rustig meisje naar een gemene bitch door al haar exen die haar aan de drugs en drank hebben gezet. Misschien veranderd ze ooit nog..

naam: Ismay Brooks
leeftijd: 19
rol: Vriendinnetje van DE Harry Styles. En word later bff met Diana.
uiterlijk: klik
karakter: Net als Harry heel flirterig, super aardig meisje.

naam: Martina dos Santos- Crawford
leeftijd: Was, 40.
rol: Was een beroemde zangeres, is en blijft Diana & Ashley’s moeder voor altijd.
uiterlijk: klik
karakter: Was een hele aardige vrouw, stond altijd klaar voor iedereen en niemand haatte haar behalve de mensen die jaloers waren.

naam: Peter Crawford
Leeftijd: 45.
rol: Vader van Diana en Ashley, man van Martina.
Uiterlijk: klik
Karakter: Was altijd heel vrolijk, maar sinds hij Ann ontmoette gedroeg hij zich heel vreemd en is later weggevlucht met Ann, Diana en Ashley samen achterlatend.


naam: Danielle Peazer
Leeftijd: 21
rol: Vriendinnetje van DE Liam Payne. Word goede maatjes met Ashley.
Uiterlijk: klik
Karakter: Rustig, verlegen meisje. Ze kan goed luisteren en helpt andere graag als ze problemen hebben.

naam: Perrie Edwards
Leeftijd: 20
rol: Vriendinnetje van DE Zayn Malik. Word super close met Diana.
Uiterlijk: klik
Karakter: Heel lief meisje. Helpt graag vooral als het om mode gaat. Helemaal verslaafd aan shoppen en aan Zayn.

naam: Eleanor Calder
Leeftijd: 22
rol: Een personage met een GROOT geheim. Heeel close met Diana, net als vroeger.. Vriendinnetje van DE Louis Tomlinson
Uiterlijk: klik
Karakter: Super aardig voor iedereen, Gek wifey zoals Louis haar noemt. Komt altijd op voor iedereen en is verslaafd aan Louis.

naam: Niall Horan
Leeftijd: 21
rol: HOOFDPERSOON Zanger & gitarist in een boyband; One Direction
Uiterlijk: klik
Karakter: Schattig, Heeft veel humor, is verslaafd aan eten en houd van eten en zingen. Super lief en behulpzaam voor andere.

naam: Luke Hemmings
Leeftijd: 22
rol: Ex-vriendje van Diana, die bitch.. Best friends with Ashton
Uiterlijk: klik
Karakter: Stoer, sexy, schattig, lief jongentje. (denkt hij allemaal zelf) Hij is wel sexy & schattig ;s .. Alleen lief en stoer totaal niet. Meer heel erg irritant en extreem gevaarlijk als hij zijn zin niet krijgt.

naam: Ashton Irwin
Leeftijd: 20
rol: Best friends with Diana & Luke. Word heel close met Ashley
Uiterlijk: klik
Karakter: Bijna altijd vrolijk, helpt mensen graag en is aardig tegen iedereen, behalve als hij diegene niet mag. Houd van gamen, drummen en zingen.

naam: Zayn Malik
Leeftijd: 21
rol: Zanger in een One Direction, Boyfriend van mijn babee, Perrie Edwards.
Uiterlijk: klik
Karakter: Stoer, Humor, Komt op voor andere, kan best wel dom zijn soms en is heel beleefd naar mensen die hij niet kent.

naam: Harry Styles
Leeftijd: 20
rol: Boyfriend van Ismay Brooks, hou van haar <3. Zanger in One Direction.
Uiterlijk: klik
Karakter: Flirterig, romantisch, lacht om droge grappen (die hij dan eerst zelf maakt).. Behulpzaam, als hij van iemand houd houd hij echt van diegene en laat die gene nooit meer los.

naam: Louis Tomlinson
Leeftijd: 23
rol: Zanger in One Direction. Boyfriend van Eleanor Calder mijn wifey. Beste maatjes met Niall
Uiterlijk: klik
Karakter: Altijd veel lol met Niall en Eleanor. Verslaafd aan gamen, elke dag super vrolijk neemt niet veel dingen serieus en gedraagt zich soms als een kleuter.

naam: Liam Payne
Leeftijd: 22
rol: Beste vriend van Niall en Zayn, Zanger in One Direction boyfriend van Danielle Peazer.
Uiterlijk: klik
Karakter: Helpt altijd iedereen die hulp nodig heeft, is aardig voor iedereen soms kan hij ook pittig zijn. Hij zorgt ervoor dat iedereen ‘heel’ en vrolijk blijft niet alleen in de band maar ook om zich heen.


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 1 aug 2014 - 19:04:
Heuuu Kim.
Woa 2 personages hebben dezelfde als die ik heb verzonnen wahha toevallig.
Naomi heeft me via whapp nog gevraagd te helpen & dat doe ik met liefde en pLezier.
Laten we beginnen:
Om een link in te voegen, die dan in andere pagine tevoorschijn komt doe je zo:
zo moet het eruit komen te zien:
[url = je link] mag je zelf typen [/ url]
ALLES IS MOET ZONDER SPATIES.
En nog een tip, gebruik niet teveel urls tijdens een hoofdstuk want als je dan aan het lezen bent en erop klikt ben je opeens helemaal uit het verhaal. Dan ben je echt in het verhaal & dan komt die klote link weer ;p
En uhhhhhhhhh....
Ik vind het ook super leuk om ook een hoofdstuk te schrijven duzzzz & ik heb altijd tijd hoor.
X
Serena jeweetwel van world en zo blablabala