Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT] » 9. >sparklylouis<

Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT]

13 aug 2014 - 17:31

1324

1

376



9. >sparklylouis<

Deze is voor jou babe! <3

Aimee

Twijfelend sta ik voor mijn kledingkast. Wat zal ik aan doen? Na nog even twijfelen kies ik mijn kleren bij elkaar. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Ik doe mijn slaapkleren uit en stap onder de warme douche. De stralen lopen over mijn lichaam en ik was mijn haren en lichaam. Na een kwartier zet ik de douche uit en stap eronder uit. Ik droog me af en mijn haar wikkel ik in mijn handdoek. Ik loop de badkamer uit en kleed me aan. Als ik aangekleed ben haal ik mijn haar uit de handdoek en föhn het. Daarna borstel ik het door en krul het. Ik loop naar mijn make-up tafel en begin aan mijn make-up. Als ik klaar ben pak ik mijn tasje, stop er mijn mobiel, sleutels en een spiegeltje in en pak mijn schoenen. Als ik die aan heb loop ik naar beneden en pak mijn mobiel. Ik zoek door mijn contacten en vind al snel Zayn en druk op het groene hoorntje.

Hee Aimee
Hee Zayn. Ik ben klaar.
Mooi. Ik kom er zo aan.
Zijn je ouders wel chill?
Ja, maak je geen zorgen. Maar ik kom dan nu naar je toe.
Isgoed. Hou van je.
Ik ook van jou. Kus.
Kus.
En hij hangt op. Ik stop mijn mobiel weer in mijn tasje en wacht op Zayn.

Na een paar minuten is hij er en belt aan. Ik open de deur en zie mijn lieve vriendje staan. Ik geef hem een kus en ik sluit de deur. Zayn neemt me mee de auto in en ik doe mijn riem om. Hij sluit mijn deur en stapt dan zelf in. Hij doet zijn riem om en rijdt aan. Al snel zijn we bij het huis van Zayn's ouders aangekomen. Ik stap uit en pak Zayn's hand. Ik haal even diep adem en hij belt aan. Niet snel daarna gaat de deur open en zie ik Zayn's ouders. 'Hoi! jij moet vast Aimee zijn!' Ik knik en schud de hand van Zayn's vader. We stappen naar binnen en ik ga op de bank zitten. 'Willen jullie iets drinken?' vraagt Zayn's moeder. We knikken en ze verdwijnt in de keuken. Al snel komt ze terug met twee glazen cola en zet ze neer. 'Nou, Aimee, ik ben Yaser en dit is mijn vrouw Patricia' zegt Zayn's vader.
'Pap, waar zijn Doniya, Waliyha en Safaa?'
'Die hebben een zussenmiddag, dus die komen later.' Zayn knikt en neemt een slok van zijn drinken.
'Zeg Aimee, wat doe je in je vrije tijd?' vraagt Patricia.
'Nou, ik dans graag, zing graag en..'
'Wacht, zei je nou dansen?' onderbreekt Yaser mij. Ik knik onzeker, niet wetende wat ik moet verwachten. 'ERUIT!' Ik kijk hem verbaasd aan. 'WAT? ERUIT ZEG IK! UIT MIJN HUIS!' Ik kijk even Zayn aan, die niks doet. Dan sta ik maar op en loop het huis uit. Ik begin naar huis te rennen met tranen die over mijn wangen vliegen. Ik ren door en door. Uiteindelijk kom ik aan bij mijn huis en open de deur. De deur valt met een klap dicht en ik ren naar mijn kamer. Ik val op mijn bed en de tranen blijven stromen. Waarom deed Zayn niks? Wat is er mis met dansen?

Zayn

Aimee loopt het huis uit en ik loop haar achterna. Net te laat dus, ze is de hoek al om. Ik loop terug naar de woonkamer en zie mijn ouders rustig op de bank zitten. 'Waar sloeg dat op?'
'Wat?' Nu begin ik boos te worden op mijn vader.
'HOEZO WAT? JE WEET DONDERSGOED WAT JE NET HEBT GEDAAN. WAAROM?'
'Er komt gen danser mijn huis in.' Waar slaat dat op?
'Hoezo dat?'
'Dat hoef ik jou niet te vertellen, ga naar huis, het is genoeg zo.' De woede blijft in me maar ik loop toch naar mijn auto. Ik stap in en rijd naar mijn huis. Daar aangekomen gooi ik de deur open en hij valt met een klap dicht. Hoe kon mijn vader dat doen? Aimee wil me zeker nooit meer zien. Ik deed ook niks tegen mijn vader, ik zat daar maar, verbaasd voor me uit te staren. Ik pak mijn mobiel en bel Aimee. Na drie keer neemt ze op.

Aimee?
Ja? vraagt ze snikkend.
Gaat het?
Ja hoor.
Kan ik je even spreken?
Praat maar.
Nee in het echt.
Kom maar.
En ze hangt op. Die is echt boos.. Ik loop mijn huis uit naar mijn auto en stap in. Ik doe mijn riem om en rijd aan. Al snel ben ik aangekomen bij Aimee's huis en bel ik aan. Ze doet open en ziet er vreselijk uit. Rode ogen en opgezwollen oogleden. Ik stap naar binnen en plof naast haar op de bank. 'Wat is er?'
'Luister, Aimee. Het spijt me van wat er is gebeurd. Geloof me, ik had dit ook niet verwacht van mijn vader. Hij heeft blijkbaar iets tegen dansers, maar ik niet. Ik hou van je, en we komen hier samen uit. Beloofd. Alsjeblieft?' Ze kijkt me aan en omhelst me dan. Ik hou haar stevig vast en ik voel een druppel op mijn schouder. Ze maakt zich van mij en kijkt me weer aan.
'Hoe gaan we dit doen dan?'
'We gaan gewoon langs en praten het uit. Oké?' Ze knikt en geeft me een kus op mijn mond.


Volgende dag


Aimee

Ik word wakker en voel een lichaam naast mij. Ik kijk omhoog en zie Zayn liggen. Ik draai me een beetje om en zie dat ik op de bank lig. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen samen met Zayn. Vandaag gaan we naar zijn ouders, alweer. Ik sta op en pak wat te drinken voor ons. Als ik terug kom zie ik Zayn al rechtop zitten op de bank. Ik ga naast hem zitten en neem een slok. 'Hoe laat gaan we?'
'Rond drie uur, dus je hebt nog drie uur.' Ik knik en zet de tv aan. Samen gaan we nog even tv kijken.
Na twee uur tv gekeken te hebben sta ik op en loop ik naar boven. Ik pak een simpele tanktop en een short en kleed me om. Ik was mijn gezicht even snel met een washandje en laat mijn haar los. Geen zin om moeite te doen. Ik loop terug naar mijn kamer en pik snel mijn pet mee. Ik zet hem om en doe mijn schoenen aan. Ik loop naar beneden en Zayn staat al klaar om te gaan. We lopen de deur uit en ik sluit de deur. We stappen Zayn's auto in en we rijden aan. Niet snel daarna komen we aan bij het huis. We stappen uit en hij belt aan. Meteen staat Yaser voor onze neus. 'Oh hallo' zegt hij kortaf en loopt de kamer weer in. We lopen achter hem aan naar binnen en gaan op de bank zitten. Patricia zit achter te lezen en Zayn's zusjes zitten op de laptop. 'Waarom kwamen jullie?'
'We willen graag weten wat er aan de hand is' zeg ik rustig. 'Is er een reden waarom je geen dansers in je huis wil?' Hij kijkt me een beetje dreigend aan waardoor ik me nog onzekerder door voel.
'Ja, die is er.'
'Wilt u die met ons delen?' vraag ik nog steeds onzeker. Yaser zucht en kijkt ons dan aan.
'Mijn oudere zus heeft ooit gedanst, toen ze jong was. Maar haar dansleraar had haar aangerand zonder reden. Ik ben gewoon bang dat hetzelfde gaat gebeuren.' Ik knik.
'Dat snap ik, meneer Malik. Maar u mag weten dat ik dat vreselijk vind voor u en uw zus en ik dat nooit zal doen. U kunt me vertrouwen. Echt waar.' Hij twijfelt eerst maar knikt dan. Ik schud zijn hand die hij uitsteekt.
'Opnieuw beginnen dan. Ik ben Yaser en mijn vrouw heet Pitricia. Jij bent dus Aimee. Wat doe je zoal in je vrije tijd?' Ik grinnik even en vertel hem dan over mijn hobby's en over de relatie tussen mij en Zayn.

Setje dat Aimee aan heeft naar Zayn's ouders: Klik!

__________
Ik hoop dat je hem leuk vind =)

Voor 2e, lijstje opnieuw invullen
Voor vervolg, reactie

-X-


Reacties:


angel18
angel18 zei op 4 aug 2014 - 16:23:
Dit is fantastisch geschreven snel verder!!!!!!!
Lots of xxxxxxxxxxxxxx
Angel