Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't forget where you belong » Chapter 19

Don't forget where you belong

4 aug 2014 - 11:11

978

5

195



Chapter 19

Aahh ik had gisteren de hele dag geen WiFi en we zouden het eindelijk pas weer krijgen over drie weekjes maar net deed hij het opeens weer :) Owhja,, morgen ga ik 11 daagjes op vakantieej en ik weet niet of ik daar internet heb. Maar ik ga sowieso heel veel hoofdstukken schrijven Xx

Ze hebben mij en Niall nog de hele dag lopen pesten. Toen ik in de middag terug kwam van school was Perrie er weer en heeft ze het gelukkig voor me opgenomen zodat ze gestopt zijn met pesten. We hebben besloten vanavond uit te gaan. We hopen stiekem dat dat goed zal doen voor Liam. Hij is de laatste paar dagen zo verdrietig en down. Als het rond 8 uur avonds is stappen we in een taxi en rijden we naar de club waar we naar toe gaan. We horen meteen de harde muziek. Niall schijnt iets geregeld te hebben met de eigenaar, zodat ik er ook in mag. Hij zal ze wel veel geld hebben gegeven. We lopen naar binnen en een paar van ons gaan meteen de dansvloer op. Niall heeft mij stevig vast. We lopen naar de bar toe. Ik merk al snel dat Liam de hele tijd drankjes voor zichzelf besteld en die in een Keer op drinkt. Hij is al heel snel aangeschoten. Ook Niall merkt het. 'Dude, het is nu wel even genoeg.' Zegt hij tegen Liam. Maar die doet net alsof hij gek is en besteld nog Een drankje. 'Ik ga even naar de wc.' Zegt Niall. Ik knik. 'Ik blijf wel even bij hem. Ik vertrouw het niet zo.' Zeg ik. Niall knikt en loopt weg. 'Liam, neem maar even niets meer.' Zeg ik tegen hem. 'Hij knikt en kijkt me met een vreemde blik aan. Hij komt dichter bij me en begint aan me te zitten. Ik stap elke keer naar achter maar na een tijdje knal ik tegen een persoon aan. Tot mijn opluchting is het Harry. Dan pakt Liam me opeens vast en begint hij me ruw te zoenen. Met alle macht probeer ik me los te wurmen maar hij is veel te sterk. Ik sla met mijn hand tegen zijn borst aan en eindelijk laat hij me los. Ik zie dat Niall ons aan staat te kijken met een gekwelde blik op zijn gezicht. Ik loop snel naar hem toe. Hij pakt mijn hand vast. Gelukkig is hij niet boos op me. Maar wel op Liam. Nog voordat ik hem kan tegen houden loopt hij op hem af. Ik zie nergens de rest. Dan haalt Niall flink uit naar Liam en voor dat ik het door heb zijn ze aan het vechten. Vanuit alle kanten komt er beveiliging. Ik zie dat Luke, Harry en Zayn ze ook uit elkaar proberen te halen. Perrie komt naar mij toe. 'Wat is er gebeurt?' Vraagt ze. 'Liam zoende me en Niall zag dat.' Zeg ik. Ik ben helemaal in paniek. Dan komt Harry naar ons toe. 'We zijn uit de club gegooid.' Zegt hij.
We lopen achter Harry de club uit. Natuurlijk is er overal paparazzi. Ik zie dat Niall en Liam allebei gewond zijn. Ik wil naar Niall toe lopen maar hij duwt me weg. 'Niall?' Roep ik. 'Laat me gewoon met rust ja!' Schreeuwt hij opeens. Hij gaat in de eerste taxi zitten. Nog voor dat ik er naar toe kan lopen rijd hij weg. Ik voel tranen opkomen en ga snel in de tweede taxi zitten waar Calum en Ashton al zitten. Ook Harry komt erbij.
'Het komt wel goed rose. Ze zijn allebei dronken.' Zegt Harry.
'Nee, Niall had nog helemaal niets op.' Snik ik. 'Hij meende het niet rose.' Zegt Ashton.
'Ja dat zal wel. Hij doet nu net alsof het mijn schuld is.'
We zijn inmiddels al thuis aangekomen. Ik loop naar de keuken om een paracetamol te pakken. Ik heb echt knallende koppijn. Ik ben ook best moe. Ik wens iedereen weltrusten en loop naar boven. Ik wil de deur openen maar die gaat niet open.
Heeft Niall de deur nou serieus op slot gedaan.
Ik loop weer naar beneden. En ga zwijgend op de bank zitten. 'Ben je niet moe?' Vraagt Perrie aan me. 'Jawel. Maar. Niall heeft de deur op slot gedaan en ik hoorde hem snurken dus die krijg je voorlopig niet meer wakker.'
'Heeft hij de deur op slot gedaan, dat is echt niets voor Niall.' Zegt Louis. 'Nee, maar vechten is ook niets voor Niall.' Zegt Zayn.
'Nouja, ik kan wel een ding van mijn Bucket list afhalen.' Zegt Harry heel droog. 'Wat dan.' Vraagt Michael. 'Uit een club worden gegooid.' Zegt Harry heel stoer. 'Technisch gezien zijn Niall en Liam eruit gegooid, niet jij.' Zeg ik. 'Nou en' zegt Harry met zo'n nep kinderachtige stem. Ik schiet in de lach om zijn gezicht. Die jongen kan overdrijven joh. 'Maar je kan wel bij mij op de kamer slapen.' Bied Calum aan. 'Dat hoeft toch niet, ik wil je niet tot last zijn of zo.'
'Waar wil je dan gaan slapen?' Vraagt Calum me. Ik haal mijn schouders op. 'Hier op de bank of zo.' Zeg ik. 'Kom nou gewoon bij mij liggen.' Zegt hij. Ik knik. 'Dankje.'
'Ben je nog moe?' Vraagt hij. 'Ja best wel.'
'Ik ook, laten we maar gaan slapen dan.' Zegt Calum.
Ik wens de rest voor de tweede keer weltrusten en loop samen met Calum naar boven. Ik voel nog even of hij de deur niet van het slot af heeft gehaald maar als ik merk dat dat niet zo is loop ik zuchtend door, ik besluit nog even snel naar Liam te gaan om te kijken hoe het met hem is. Hij ligt heel lief te slapen. Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd en loop dan naar de kamer van Calum.
'Oh shit, ik heb nu dus geen pyjama.'
'Hier heb je een shirt van me.' Zegt Calum en hij gooit een shirt naar me toe. Ik loop naar Calum's badkamer en kleed me daar om. Als ik de kamer weer in loop zie ik dat Calum al in bed ligt. Ik ga er naast liggen en val in slaap.


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 4 aug 2014 - 16:52:
Heel leuk!
Wat heeft Niall nou?
X


Liekekusje1D zei op 4 aug 2014 - 13:51:
Echt leuk
Je moet echt snel verder schrijven
Ik kan niet zonder


noortje zei op 4 aug 2014 - 13:31:
Owww owww wat een drama. En nu kan je misschien niet verder schrijven owneeeeeeee. Nu moeten we misschien 11 dagen wachten dat trek ik echt niet. Als je wifi hebt schrijf dan snel verder


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 4 aug 2014 - 11:35:
Awhh, Niall, Niall, Niall........ Snel verder! Ik wil weten wat er met hem is! Een hele fijne vakantie! XX


1Dtjetanya zei op 4 aug 2014 - 11:35:
heel leuk!! snel verder!