Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 16. |Steve Rogers|

Burn it to the ground |Avengers|

8 aug 2014 - 11:31

413

1

279



16. |Steve Rogers|

Ik keek Jill na die kwaad de ruimte uitstormde en ik zag ook Pepper verbaast kijken.
'Ik ga wel even kijken.' Stelde ik voor en Pepper knikte nog steeds verbaasd om te reageren.
Ik liep achter Jill aan en vond haar in haar kamer met een fles sterke drank in haar hand geklemd.
'Rot op.' Snauwde ze maar aan haar stem hoorde ik dat ze huilde.
'Niet voor jij mij verteld wat er mis is.' Haar hand verkrampte toen ze mijn stem hoorde en ze kneep de fles kapot waardoor het glas glinsterde en de vloeistof op de grond plonste.
'Jij wilt weten wat er mis is met mij.' Ze draaide zich om en ze keek mij half kwaad aan de andere helft kon ik niet ontdekken.
'Niet met jou maar waarom je zo doet.'
'Wil je het weten?' Ik knikte. 'De reden waarom ik drink problemen heb, rook en nog meer dingen die je niet eens weet van mij.'
'Vertel het me Jill.' Smeekte ik.
'Die klootzak die zich zelf een vader noemt wil dat ik wordt zoals hem, slim, succesvol en een later een goede baan.' Ze haalde diep adem. 'Maar ik ben niet slim, nog succesvol laat staan dat ik een goede baan kan krijgen.' Ze draaide zich weer om. 'Maar mijn vader begrijpt dat niet en pusht mij om net zoals Veronica te worden die studeert aan Oxford.' Ze sloeg haar hand tegen het raam. 'Maar omdat ik dat niet wil is het altijd raak thuis.'
Ik zag Pepper net in de deuropenig staan met Tony achter haar.
'Wat bedoel je?' Dwong ik Jill verder ze gaf mij eindelijk een kijkje in haar hoofd en die kans moest ik grijpen.
Ze draaide zich om en stropte haar mouw op.
Ik verstijfde, een lange rij aan sneeën sierde haar arm.
'Sloeg hij mij en soms met de dingen die voor het grijpen lagen.' Ze liet haar mouw weer naar beneden rollen. 'Daardoor begon ik mij meer te verzetten door te gaan drinken en roken. Maar hier is de druk van mij af en daarom drink ik alleen nog als er wat mis is en roken doe ik al helemaal niet meer.'
Pepper was verdwenen uit de deuropening.
'Nu komt die klootzak weer hierheen en als hij dan begint over wat ik heb bereikt.' Ze haalde diep adem. 'Ik wil nu dat je gaat.'
'Nee Jill ik laat je niet alleen.'
'Steve nu.' Ze begon boos te worden en haar huid begon te gloeien.
Ik stond op en ik liep meteen weg.


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 9 aug 2014 - 20:37:
Woah dat had ik niet verwacht ;3
x