Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Walking Dead » When they're all dead, but in some way still alive. • The Walking Dead » 1. David Greenlight

When they're all dead, but in some way still alive. • The Walking Dead

10 aug 2014 - 12:57

202

1

271



1. David Greenlight

"Verdomme." Grom ik wanneer mijn pijl de Walker mist. Deze komt nog steeds op me af, en net als ik een pijl wil pakken, hoor ik gefluit van een pijl die door de lucht vliegt.
"Gotcha."
Geïrriteerd draai ik me om, recht de ogen van Nigel in."Sweet Bananas. Ik dacht dat je een Walker was!" Sis ik pissig.
Nigel lacht wat sarcastisch en rukt de pijl uit het oog van de Walker. "Leuk geprobeerd David. Walkers kunnen niet omgaan met pijlen."
Nigel veegt het bloed van zijn pijlpunt af aan zijn broek, waarna hij het voorwerp weer in zijn pijlenkoker steekt. Ik grom.
"Deze was van mij." Ik gris snel de pijl van de grond en ga naast Nigel lopen.
"Nog opvallende dingen gezien?" Vraag ik terwijl ik de pijl weer op de pees leg. Nigel schudt zijn hoofd en legt ook een pijl op de pees van zijn boog.
"Nee jij?"
"Behalve die Walker? Ik vond dit." Triomfantelijk haal ik een iPod uit mijn broekzak. Afkeurend schudt Nigel zijn hoofd.
"Jij leeft ook echt voor muziek..." Hoor ik hem mompelen.
"Nee. Ik dacht dat hij misschien ooit nog van pas kon komen." Nigels mondhoeken krullen lichtjes omhoog, en in stilte, lopen we terug naar het kamp.


Reacties:


GewoonIk
GewoonIk zei op 10 aug 2014 - 1:36:
I like it!!!
Melding