Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 17. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

11 aug 2014 - 0:15

248

0

286



17. |Jill Potts|

De volgende ochtend werd ik wakker met een benauwd gevoel.
Ik kreunde rolde uit mijn bed en liep naar de woonkamer het kon me vandaag echt niet schelen als mijn haar er uit zag als een ontplofte kip of dat Tony het had gedaan terwijl hij zijn Iron man pak nog droeg.
'Goedemorgen lieverd.' Tante Pepper kwam mij tegemoet en gaf me een stevige knuffel. 'Lekker geslapen.'
'Wat denk je?' Ik rolde met mijn ogen en greep naar mijn handtas. 'Is het goed als ik op het terras ga roken?'
'Natuurlijk lieverd.' Ik keek haar verbaast aan maar besloot er niet op in te gaan en liep naar het terras waar ik op ging zitten in een klerenmakers zit en een sigaret op stak.
Ik genoot van de stilte die al snel werd verbroken door Tony die met Clint een BBQ het terras op kwam dragen.
'Goedemorgen, wilde nacht gehad met Steve?' Tony doelde op mijn haar en ik wierp hem een boze blik toe. 'Kennelijk niet.' 
'Wat zijn jullie daar mee van plan?' Ik knikte naar de BBQ.
'Oh ons avondeten, Steve, Natasha, Bruce en deze maat komen ook.' Hij sloeg Clint op zijn schouder.
'Ben je soms vergeten dat mijn ouders vanavond komen en die absoluut geen eten eten van de BBQ.' 
'En daarom doen we het ook, kom Clint we gaan biertjes koud leggen.' De twee mannen liepen naar binnen. 
Ik schudde mijn hoofd trapte me sigaret uit en liep toen naar binnen waar ik door liep naar mijn kamer om toch mijn haar te doen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.