Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Altix, the weirdest kid in the Organization » 2: Vexen, a crazy scientist

Altix, the weirdest kid in the Organization

11 aug 2014 - 15:07

411

0

272



2: Vexen, a crazy scientist

Altix schrok wakker en vloog overeind. Er stond iemand in haar deuropening.
"Waarom slaap jij zo lang? Ik wacht nu al weet ik veel hoe lang op je in de Grey Area. Heb je hypersomnie of zo?"
"Hyper-- wat?" mompelde Altix. Ze ging overeind zitten en wreef in haar ogen om beter te kunnen zien wie er in de deuropening stond.
"Laat maar," zei de persoon zuchtend. "Daar is jouw brein nog veel en veel te klein voor. Hoe dan ook, vandaag ben je met mij ingedeeld. Ik veronderstel dat je meegaat, Altix."
Altix hield haar handen weg bij haar ogen en keek naar de persoon in de deuropening. Het was een man met felgroene ogen en lang, blond haar. Hij zag er een beetje ziek uit.. Zoals hij er altijd uit zag.
"Goedemorgen," mompelde ze. "Vexen."
De gozer keek haar opgewekt aan. "Jij hebt mijn naam onthouden? Hoe is dat mogelijk? Je bent nog maar zeven dagen bij The Organization!"
"Oh, ik heb zo mijn goede punten," reageerde ze mompelend. Ze stond op. "We gaan naar Beast's Castle, hè?"
Vexen keek nu een beetje verbaasd. Voor iemand die nog maar net nieuw was bij The Organization en nu al complete zinnen kon uitspreken.. Dat was werkelijk iets nieuws voor hem!
"Uh, ja, dat klopt." Hij schraapte zijn keel. "Vandaag ga ik je leren hoe je moet deduceren."
"Je bedoelt afleiden."
"J-- WAT..?"
Hij keek haar met de meest verbaasde blik aan omdat hij niet had verwacht dat zij zou weten wat 'deduceren' betekende. Altix glimlachte om zijn reactie.
"Afleiden! Deduceren! Naar een persoon, voorwerp of omgeving kijken en analyseren wat je ziet! Da's wel goed toch, Vexen?"
Vexen staarde haar nog even aan.
"Hoe weet je.."
"Hoe ik dat weet? Nou, jij praat er vaak genoeg over, meneer de wetenschapper. Nou goed, naar Beast's Castle dan maar!"
"Jij..."
"Ik!!! YOOO!"
Vexen rende gillend de kamer uit. Nog nooit had iemand hem gedist. En nu................
OPEENS.
Altix lachte zo hard dat ze moest janken en ze liep haar kamer uit.
"SAÏX," hoorde ze iemand janken. "HET HEEFT GEEN NUT OM MET HAAR MEE TE GAAN WANT ZE WEET ALLES AL."
"Hou je stinkbek voor je, Vexen!"
Er klonk een klap en wat gekerm.
"NOUUUUUU!!"
Altix kwam de kamer binnen en Vexen lag kermend op de grond terwijl Saïx hem vol afschuw aankeek.
"Wat is hier aan de hand?" vroeg Altix grijnzend.
"Geen probleem in ieder geval," reageerde Saïx. "Toch Vexen???"
"NEE HOOR!" riep Vexen terwijl hij opstond. "NOOIT!"
Hij keek Saïx woedend aan en strompelde toen naar Altix.
"Gaan we nou nog of niet?" vroeg ze hem.
"Ja, tuurlijk."
Ze teleporteerden weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.