Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Altix, the weirdest kid in the Organization » 3: So much to inspect.. To dissect..

Altix, the weirdest kid in the Organization

11 aug 2014 - 15:08

656

0

277



3: So much to inspect.. To dissect..

"Zo dus dit is Beast's Castle," zei Altix opgewekt.
"Ja, dat weet iedereen," reageerde Vexen.
"Hou toch je stinkbek, Vexen."
"Maar-- OH! HOE DURF JE!"
"Ik durf."
"NOONONONONONONO"
Opeens verscheen Axel.
"Wtf zijn jullie aan het doen?"
Vexen keek boos op. "AXEL WAT DOE JIJ HIER GA TERUG NAAR HET KASTEEL DAT ER NOOIT WAS OF IK VERTEL HET AAN SAÏX!"
"Tuurlijk Vex. Saïx is de fucking persoon die me gestuurd heeft."
"WAT?!"
"Ja, je hoorde me. Saïx zei dat je dom aan het doen was."
"Maar--"
"Dus ga je nou nog chill doen of niet? Anders ga ik wel met Altix."
"Haha, chill," lachte Altix sarcastisch.
"Ik-- NEE! Ik laat jou niet mijn baan innemen, idioot! Ik kan dit makkelijk aan," antwoordde Vexen. "En trouwens, het is goed dat er eindelijk een slim persoon in de organisatie zit!! In tegenstelling tot jou, Axel! HAHA! Dus, focus jezelf maar op je eigen missie, ik regel dit echt totáál. Ik heb alles onder controle. Nog nooit heb ik iets zó onder controle gehad--"
"Oké, waar is Altix dan?"
"Nou die is-- WAAAAT?!"
Vexen keek als een razende om zich heen. Altix was verdwenen.
"ALTIX KOM ONMIDDELLIJK TERUG IK BEVEEL JE TERUG TE KOMEN STOMME IDIOOT DIE JE BENT IK ZAL JE!!"
"Ik zie dat je alles onder controle hebt," zuchtte Axel. "Nou, ik zie later, wetenschapper."
Axel verdween. Vexen liep snel naar de grote voortuin van Beast's Castle.
"ALTIX!"
"Ja?"
Vexen draaide zich om en schrok zich tepletter.
"AAAH!!! WAAR WAS JE IN GODSNAAM?!"
"Aan het deduceren."
"NIET!!"
"Uh, jawel."
"BEWIJS HET!!!"
"Nou," begon Altix. "Daar zie ik een paar voetafdrukken in de sneeuw. Het zijn voetafdrukken van een wezen dat echt totaal niet menselijk is. De voetstappen zien er namelijk erg dierlijk uit, ik kan me alleen maar voorstellen dat het een soort van monster moet zijn geweest. Een eindje verderop zag ik krassen van klauwen in de muur, de krassen waren zeer diep dus dit betekent dat dit monster een immense kracht bezit, wat betekent dat hij aan het vechten was. Maar dat hoeft het niet per sé te betekenen, aangezien hij ook gewoon geschift of hondsdol kan zijn. Ik heb goed gededuceerd en ben er dus achtergekomen dat dit niet het geval is, aangezien daar Heartless hebben gestaan, namelijk Bad Dog-Heartless. Dat zie je aan het speeksel en de kleine voetafdrukken. Het monster en de Bad Dogs hadden blijkbaar een gevecht, maar het monster versloeg ze zonder enige moeite. Daar zie je dat de pootafdrukken naar de grotere pootafdrukken afgaan en meteen verdwijnen. Dit betekent dus dat het monster ze in één klap vermoord heeft, wat betekent dat hij zelf geen Heartless is en dus ook goed is als hij de Heartless doodt. Deduceer dit en je weet dat hij zelfs de personen in dit kasteel zou moeten helpen en last heeft van de Heartless, misschien werkt hij wel voor zijn meester, maar aangezien dit kasteel Beast's Castle heet en de pootafdrukken die van een monster, of zal ik zeggen, een béést zijn, is de meester van dit kasteel dus zelf naar buiten gekomen om de Heartless te verjagen, wat betekent dat hij binnenin het kasteel bizarre dingen heeft die hij wil beschermen, misschien personen, misschien voorwerpen, kijk maar die kant op, daar zie je voetafdrukken van schoenen en daarnaast vogelvoer op de grond. Dit betekent dat daar iemand stond die vogelvoer strooide, hoogstwaarschijnlijk een vrouw, als ik naar de schoenen kijk, en het is ook meer waarschijnlijk dat een vrouw broodkruimels strooit, en dus misschien is zij wel degene die het beest wil beschermen. Wordt ze gevangen gehouden? Misschien. Kijk naar die mooie poort waar we toen net doorheen zijn gegaan, wat een mooie, grote, dichte poort, vind je niet? Ze wordt vastgehouden maar heeft zelf veel vrijheid omdat ze gewoon in de voortuin vogelvoer mag strooien, en ze heeft nooit geprobeerd door de poort te ontsnappen. Dus wie weet, de mensen of dieren of anderen in dit kasteel zijn dus goed, maar hebben wel een hart. Dat was het."
Ze keek naar Vexen, maar hij lag op de grond te slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.