Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Altix, the weirdest kid in the Organization » 4: Larxene interferes!

Altix, the weirdest kid in the Organization

11 aug 2014 - 15:09

385

0

287



4: Larxene interferes!

"Uh, Vexen?"
Geen antwoord.
"VEXEN!!!"
"AAAAAH!!"
Vexen vloog overeind en pakte zijn schild tevoorschijn. Geschift keek hij in het rond, en toen zag hij Altix droog staan kijken. Snel raapte hij zich bij elkaar en liet zijn schild weer verdwijnen in de ijskristallen.
"Ahem, eh, goed werk, Altix. En toch betwijfel ik of je ooit zo geweldig zal worden als ik..." zei hij verwaand.
"Ik wíl niet eens zo geweldig worden als jij," mopperde Altix.
"Hoe durf je? Jij bent nummer 15!"
"En jij bent nummer 4."
"JA!"
Even staarden ze elkaar enorm kwaad aan en toen verscheen er een irritant schepsel voor hun neus.
"LARXENE!!!!" riepen Altix en Vexen tegelijk uit.
Larxene maakte een verwaande beweging.
"Ja, hallo losers. Saïx heeft me gestuurd. Jullie moeten kappen met dat kinderachtige gedrag."
"KINDERACHTIG?!"
Altix pakte haar zwaard tevoorschijn en Vexen zijn schild.
"Zeg dat nog eens, hoe durf je!" riep Altix uit.
"Ugh. Denk maar niet dat jullie míj aankunnen," antwoordde Larxene terwijl ze haar armen over elkaar deed.
"Larxene! Ik beveel je onmiddellijk weg te gaan!" schreeuwde Vexen kwaad.
"En ik beveel dat ook!" riep Altix er door heen.
"Hm, ik heb het bevel van Saïx gekregen," zei Larxene koppig.
"En ik heb een hogere rang in deze organisatie dan Saïx ooit van zou kunnen dromen!" reageerde Vexen.
"Oh," begon Larxene. "Zal ik aan hem vertellen dat je zó over hem praat?"
"Larxene jij heks!" riep Altix hysterisch.
Ze rende op haar af en haalde uit met haar zwaard. Larxene richtte haar hand op haar en er schoot een bliksemstraal door haar lichaam heen. Altix viel gebakken op de grond.
"Oh!" riep Vexen boos. "Dat mag niet!"
Hij knipte in zijn vingers en Larxene's voeten veranderden in ijs.
"Hé!" zei Larxene boos en ze wilde weer een bliksemaanval doen.
"Tut tut! Dat zou ik niet doen als ik jou was! Ijs blijft een vorm van water, ja?"
Larxene schrok en bleef staan.
Snel rende Vexen naar Altix die nog steeds gebakken door de elekriciteit op de grond lag.
"Altix! Gaat het?!"
"Nee. Ik ben dood."
"NEEEEEEEEE!!!!"
Vexen jankte hysterisch.
"De enige persoon in de organisatie die een beetje slim was... DOOD!!!"
"Vexen."
"JA??"
"Bedankt."
"Graag gedaan."
Hij stond op en grinnikte.
"Kom, we kunnen TNK."
"TNK?"
"Terug Naar Kasteel."
"Eindelijk!"
Altix sprong op en volgde Vexen naar de donkere portaal.
"Hé!" schreeuwde Larxene kwaad. "Ik eis dat jullie nu terugkomen! Haal me hieruit!"
"Zeg Vexen," zei Altix. "Voor een harteloos persoon heb je nog best veel emoties."
"Dat klopt."
"Cool."
"Jep."
"HAAL ME HIERUUUUIT!!" jankte Larxene, maar niemand reageerde.
Vexen en Altix gingen TNK.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.