Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT] » 10. >x1Dx<

Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT]

16 aug 2014 - 13:48

1055

1

402



10. >x1Dx<

Deze is voor jou babe! <3

De meisjes rennen en rennen en worden achtervolgd door een man. De bomen schudden wild en de maan is half bedekt door de wolken. De stad is onbewoond. De meiden zijn zo ver gerend dat ze in een onbekend deel zijn gekomen. De man heeft een hakbijl vast en rent op zwarte puntschoenen met een zilveren neus. Hij rent sneller en komt al dichterbij de meiden. Al snel komt hij ze tegemoet en de meiden vallen neer van de schrik. De moordenaar neemt gebruik van de val en hangt over de twee meiden heen. Hij hakt met zijn hakbijl door een van de meiden heen en de ander gilt. Daarna is zij aan de beurt. Ze kruipt weg naar achter maar de moordenaar heeft haar te snel bij de keel gepakt. Als ze bijna geen lucht meer krijgt, laat hij los. Het meisje ademt diep in en uit. De moordenaar pakt zijn hakbijl en snijdt haar keel doormidden.

Op het grote scherm komt EINDE te staan en iedereen staat op. Dat is een van de heftigste films die ik heb gezien. Harry slaat zijn arm om heen en ik staar alleen maar angstig voor me uit. 'Amber, gaat het?' Ik schud mijn hoofd en we lopen naar buiten. Buiten aangekomen kijk ik om me heen. 'Rustig aan, de moordenaar komt hier niet.' Harry omhelst me en het voelt goed. Harry, Liam, Zayn, Louis, Niall, Lisanne en ik hadden besloten om naar de bios te gaan en daarna te gaan uit eten. We hebben net dus een horrorfilm gekeken en nu gaan we naar een klein restaurant genaamd Skilo. Het is een niet al te chique restaurant, dus gaan we ons ook niet omkleden. Harry loopt met zijn arm over mijn schouders langs mij. Hij geeft een kus op mijn wang en ik ril even. Is hij nou aan het flirten met mij? Natuurlijk niet, hij heeft me laatst verteld dat hij een ander meisje leuk vind. Het raakte me wel even, maar ik kom er wel overheen. Ooit. Al snel zijn we aangekomen bij Skilo en we lopen naar binnen. We gaan aan onze geserveerde tafel zitten en we bestellen het eten.
Als we alles op hebben, lopen we het restaurant uit en lopen richting de fietsen. Daar aangekomen zucht ik en een vloek verlaat mijn mond. 'Wat is er?' vraagt Lisanne die naast Niall staat. Ik wijs naar mijn fiets en iedereen volgt mijn vinger. 'Wie heeft dat gedaan?' vraagt Louis. Ik haal mijn schouders op en zucht. 'Kan ik bij iemand achterop? Ik haal later wel mijn fiets op.'
'Je kan bij mij.' De zin komt uit Harry's mond en ik glimlach.
'Dankjewel.' Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn wang. Hij pakt zijn fiets en ik stap alvast achterop. Als iedereen z'n fiets heeft gepakt, fietsen we aan en laten mijn fiets met lekke band achter. Ik sla mijn armen om Harry heen en leg mijn hoofd op zijn rug. Al snel hebben ze me thuis gebracht en ik open de deur. De deur sluit zich achter mij en ik loop naar binnen. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het al half elf is. Ik loop naar boven en kleed me om. Als ik net in bed lig, krijg ik een sms.

Morgen, 7 uur Skilo, draag de zwarte jurk x H.

Wie is H? Ik laat het voor vanavond en leg mijn mobiel weg. Al snel val ik in slaap.

volgende dag

Ik sta in mijn zwart jurkje voor de spiegel en ben bezig met mijn make-up. Ik hou het simpel en doe mijn haar in een losse vlecht. Snel werp ik een blik op mijn wekker en de rode cijfers geven aan dat het al kwart voor zeven is. Dat word opschieten dan. Ik trek mijn zwarte ballerina's aan en pak mijn tasje die ik vul met sleutels, mijn telefoon en geld. Ik loop mijn huis uit en draai de deur op slot. Ik vervolg mijn pas naar Skilo.
Al snel ben ik er en merk dat er niemand is. Vreemd, het is altijd wel druk. Ik loop voorzichtig naar binnen en een ober komt naar me toe. 'Amber?' Ik knik en verward loop ik achter hem aan. Hij schuift een stoel naar achter en ik ga zitten. Champagne word in mijn glas geschonken en mijn stoel word aangeschoven. Wat is er allemaal aan de hand? In de verte gaat een deur open en komt een gestalte op me af gelopen. Als hij in het licht staat, zie ik dat het Harry is. 'Harry, wat heeft dit allemaal te betekenen?'
'Dit is voor jou' zegt hij en gaat zitten.
'Waarom dan allemaal?'
'Weetje nog, toen ik zei dat ik een meisje leuk vond?' Ik knik. 'Dat was jij, Amber.' Van verbazing laat ik mijn vork vallen. Vind Harry me leuk? Vind de Harry Styles me leuk? Vind mijn beste vriend mij leuk? De jongen waar ik al jaren hopeloos verliefd op ben? Droom ik? Ik knijp mezelf in mijn arm en merk dat het geen droom is. Hij lacht om mijn actie en ik bloos even. Hij staat op en rijkt zijn hand uit die ik pak. Ik sta op en loop samen met Harry de Skilo uit. Hij neemt me mee naar het park en we gaan zitten op een bankje langs het meer. 'Dus, je bent verliefd op mij?' Hij knikt. Nog steeds kan ik het niet geloven. 'Maar, waarom zei je het niet eerder?'
'Ik wilde wel. Maar ik dacht dat ik rustig moest beginnen met flirten maar dat merkte je niet eens dat ik het deed, dus had ik Louis om hulp gevraagd en hij zei dat ik dit moest doen.'
'Over dat, je zei dat je een meisje leuk vond en ik dacht dat het gewoon vriendschappelijk was en niks..' ik kan geen woord meer uitbrengen want Harry legt zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij slaat de zijne om mijn middel. Zijn tong strijkt over mijn lippen voor toestemming die ik geef en onze tongen hebben elkaar al snel gevonden. Harry is nu mijn vriendje! Dat is alles wat ik ooit heb gewild en nu is het echt zo!

Setje van Amber


__________
Ik hoop dat je het leuk vind =)

Voor 2e --> Lijstje invullen
Voor vervolg --> Graag in reactie vermelden

-X-


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 15 aug 2014 - 18:49:
Echt super!!!
I love it! <3
Dankje xx