Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » Avatar de legende van Myro hoofdstuk 7

De legende van avatar Myro

12 okt 2014 - 20:08

260

0

384



Avatar de legende van Myro hoofdstuk 7

ze gaan op weg naar de lucht tempels

"Waar gaan we nou heen "vroeg Oemnia. "We gaan naar de oostelijke lucht tempel.Ik moet leren lucht sturen". "Ok" zei Oemnia "kunnen we hier uit rusten want het wordt al donker". "Goed" zei Myro "ik ga dan gelijk vuur sturen oefenen". "Ik ga eten zoeken "zei Oemnia. Ze kwam terug en keek naar Myro wat ziet die er stoer uit als die aan het vuursturen is dacht ze. Toen zei Myro "ben je al terug". "Ja" zei Oemnia "Waarom gaan we eigenlijk naar de Oosterlijke lucht tempel en niet naar het westen dat is toch dichter bij". "Ja zei Myro "maar ik ken een vriend daar dat me aanbood lucht te leren sturen hij vertelde dat ik de avatar ben"."Goed zullen we maar wat gaan eten ik heb honger '" zei Oemnia" is goed "zei Myro. "Waar kom je eigenlijk vandaan vroeg Myro toen ze bij een vuur aan het eten waren"." Ik kom bij de vuurnatie vandaan bij het kasteel van de vuurheer". "Werkte je daar" zei Myro." Zoiets "zei Oemnia snel."Waar kom jij vandaan vroeg ze'."Ik weet niet precies mijn moeder heeft me gevonden en me opgevoed, Ik heb een paar jaar bij das mollen gewoond daar leerde ik aard sturen en Zaza blijf bij me". Kon ik maar sturen "zei Oemnia " dan kan ik laten zien dat ik ook sterk ben'. Myro zij "of nou kan sturen of niet je kan toch een groot krijger worden daar vertrouw ik in". dankje zei Oemnia . "Geen dank "zei Myro laten we maar gaan slapen. En zo vielen ze in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.