Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 18. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

17 aug 2014 - 0:08

426

0

305



18. |Jill Potts|

'Ik wil niet dat ze langskomen.' Ik streek over mijn blazer heen en trok hem recht.
'Je hebt geen keus lieverd ze zijn er al bijna.' Tante Pepper streek over mijn haar.
'Zie ik er zo goed uit.' Tony kwam in een pak aan lopen en draaide rond.
'Voor een begrafenis ja, wat het ook is vandaag, maar wil je dat serieus aanhouden als jij wilt gaan BBQen?' 
'Als baas van een internationaal bedrijf moet je er altijd goed uitzien Jill.' 
'Tja als je daarmee bedoelt dat je doorgaans 'S Morgens in je Boxer rond loopt vindt ik het best.' Op de bank schoten Steve, Natasha, Clint  en Bruce in de lach.
Ook Tante Pepper moest haar lach in houden terwijl Tony mij nep boos aan keek. 'Dat zou privé blijven jongedame.' 
'Nee privé zou blijven dat je ook nog aan je kont krabt en regelrecht uit een pak melk drinkt.' Nu kon Tante Pepper zich ook niet in houden en schoot ook in de lach terwijl Clint half over de grond lag te rollen. 'Heel charmant voor een baas van een groot Internationaal bedrijf.' 
'Wacht maar ik krijg je nog wel.' Hij woelde door mijn haar.
'Laat dat.' Ik gaf een klap tegen zijn hand.
'Sorry ik was even vergeten dat alleen Steve dat mocht doen.' Ik voelde mezelf rood worden en op de bank was Steve ook stil geworden en keek naar de grond.
'Tony.' Tante Pepper keek hem bestraffend aan.
'Wat zij mag mij wel plagen maar ik haar niet, dat is oneerlijk.'
'Tja.' De lift pingde en ik verstijfde.
'Is er nog een optie om aan Thor op te roepen en met hem mee te gaan naar Asgard?' Vroeg ik.
'Nop je komt er niet meer onderuit.' Tante Pepper gaf me een bemoedigend kneepje in mijn hand toen de lift open ging en mijn ouders en Veronica er uit stapte.
'Jill lieverd. Wat zie je er geweldig uit.' Mijn moeder omhelsde me terwijl ik met mijn armen strak langs mijn lichaam geklemd bleef staan.
'Wat wil je als het hier beter hebt dan thuis.' Zei ik onverschillig en trok me los. 
Me moeder negeerde die opmerking zoals altijd. 'Maar wat wil je ook als je zo lieve Tante hebt.' 
'Ja kan het bijna niet geloven dat zij familie is van pa, laat staan zus.' Tante Pepper keek me waarschuwend aan.
'Wat zei je?' Mijn moeder keek me verbaast aan.
'Natuurlijk dan luister je wel alleen als ik wat zeg over papa, weet je achteraf gezien ben ik blij dat jullie me hier heen hebben gestuurd, ben ik eindelijk van jullie af.' Met die woorden stormde ik de kamer uit de rest verward achterlatend.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.