Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Pumpking Saga » The Pumpking I: The Pumpking Begins

The Pumpking Saga

17 aug 2014 - 15:34

477

0

155



The Pumpking I: The Pumpking Begins

The Pumpking Begins


Lekkere Nerd en de Pumpking gingen samen naar Dr. Karel. De Pumpking liep zijn huis in, maar Lekkere Nerd bleef nog even buiten. Hij was in een ijsje veranderd om zijn lekkerheid te tonen.

Maar opeens kwam uit het niets een Sexy Mens die dacht dat hij leuker was dan Lekkere Nerd. Sexy Mens zag dat Lekkere Nerd een ijsje was.

"Jij bent echt niet lekker!" zei hij en hij proefde het ijsje.

Maar hij was wél lekker!

Lekkere Nerd lachte Sexy Mens uit. Sexy Mens werd heel erg boos op Lekkere Nerd. Hij veranderde zichzelf in een taart met jam. Lekkere Nerd proefde hem maar hij was helemáál niet lekker.

Dr Karel onderzocht het en de jam bleek bloed te zijn.

Sexy Mens veranderde weer in Sexy Mens hemzelf en Lekkere Nerd spuugde het bloed in zijn oog.

Maar Sexy Mens likte het bloed er weer uit.

Lekkere Nerd vond het niet lekker. Daarom veranderde hij in een Vietnamese loempia, en Sexy Mens proefde hem.

Maar Sexy Mens lustte geen loempia's, dus schold hij hem uit voor gore, vieze, afschuwelijke PIEP.

Daarop werd Lekkere Nerd heel boos. Hij veranderde weer in zichzelf.

"Maar jij likt bloed uit je oog, jij smerige PIEP!" riep hij.

"Ja, ik lik bloed uit mijn oog," zei Sexy Mens. "En straks lik ik ook bloed uit jouw oog!"

Op dat moment spuugde Sexy Mens heel veel bloed in Lekkere Nerd z'n ogen.

Lekkere Nerd schreeuwde het uit van schrik. Hij was bijna blind geworden!

Sexy Mens lebberde met heel veel speeksel al het bloed uit Lekkere Nerds ogen.

Speeksel vermengd met bloed droop langs het gezicht van Lekkere Nerd. Sexy Mens veegde zijn kin af.

Nu was Lekkere Nerd niet zo lekker meer. Sexy Mens lachte hem spottend uit. Dat vond Lekkere Nerd zó erg dat hij moest huilen.

Op dat moment kwam de Pumpking weer aanlopen.

"Wat is er, Lekkere Nerd?" vroeg de Pumpking.

"Wat denk je?!" riep Lekkere Nerd huilend. "Ik ben nu niet lekker meer!"

De Pumpking keek Sexy Mens boos aan.

"Kijk nou wat je gedaan hebt!" zei hij kwaad.

Sexy Mens lachte om de Pumpking.

"Ik zal jou bloed ook eens drinken!" zei hij duivels.

Hij greep de Pumpking bij zijn hoofd en beet erin. Maar er kwam geen bloed uit..

Er droop pompoensap uit het hoofd van de Pumpking!

Sexy Mens schrok ervan. Hij was namelijk allergisch voor pompoensap.

Hij viel happend naar adem op de grond.

"H-help me!" zei Sexy Mens.

Lekkere Nerd liep naar hem toe. Sexy Mens stak zijn hand uit.

Maar nu lachte Lekkere Nerd Sexy Mens uit.

"Hoe zou jouw bloed smaken in combinatie met pompoensap?"

Lekkere Nerd pakte het hoofd van de Pumpking en kneep erin. Het pompoensap spoot eruit. Hij goot het sap over Sexy Mens heen.

Sexy Mens kon geen adem meer halen.

Lekkere Nerd pakte een mes en sneed hem in stukjes.

"Jammie!" zei hij.

Hij at Sexy Mens helemaal op. Het was zo lekker, dat hij er weer lekker uitzag.

Sexy Mens was dood.

En Lekkere Nerd leefde nog lang en lekker.


Einde?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.