Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Pumpking Saga » The Pumpking II: The Return of Sexy Mens

The Pumpking Saga

17 aug 2014 - 15:35

420

0

143



The Pumpking II: The Return of Sexy Mens

The Return of Sexy Mens


De Pumpking had een heel erg misvormd hoofd gekregen, dus moest hij een nieuwe pompoen plukken.

Hij liep naar het pompoenveld. Lekkere Nerd was er ook.

"Hallo Pumpking," zei hij. "Kom je een nieuw hoofd plukken?"

"Ja," zei de Pumpking. Hij plukte een pompoen en zette het op.

Opeens hoorden ze een geluid. Het kwam onder de grond vandaan.

Toen barstte de grond open. Lekkere Nerd keek verschrikt op.

"SEXY MENS?!" riep hij verontwaardig.

Sexy Mens kwam onder de grond vandaan en stond op.

"Hoe kan jij leven?" vroeg de Pumpking. "Jij was toch dood?"

Sexy Mens keek boos.

"Het is mijn haat," zei hij toen. "Mijn haat zal eeuwig branden... En nu kom ik wraak nemen op iedereen die mijn leven heeft verwoest."

Hij keek naar Lekkere Nerd en hield zijn hoofd schuin. Lekkere Nerd zette een paar stappen achteruit. Sexy Mens lachte duivels.

"Hoe zou jouw bloed smaken in combinatie met de Pumpking?"

De Pumpking en Lekkere Nerd renden gillend weg.

"Volg mij!" zei de Pumking. Snel rende Lekkere Nerd achter de Pumpking aan.

Ze kwamen aan bij een ravijn.

"We zitten in de val!" riep Lekkere Nerd uit.

Sexy Mens kwam heel erg hard op Lekkere Nerd afstormen. En dus ook op het ravijn.

Net op het laatste moment sprong Lekkere Nerd aan de kant en Sexy Mens viel.

Maar hij kon zich nog net met één hand vasthouden aan de rand van het ravijn.

"Help me alstublieft!" zei hij smekend.

Lekkere Nerd wilde hem niet helpen, maar de Pumpking stak zijn hand uit naar Sexy Mens en redde hem.

Lekkere Nerd verstopte zich snel achter een rots.

Sexy Mens was de Pumpking heel dankbaar. Maar toen zag hij Lekkere Nerd achter de rots zitten en liep op hem af.

Sexy Mens greep Lekkere Nerd bij zijn keel en hield hem boven het ravijn.

"Help me, Pumpking!" riep hij.

Maar de Pumpking ging hem dit keer niet helpen. Lekkere Nerd had immers zijn vorige hoofd vernield.

Sexy Mens lachte weer duivels en spuugde Lekkere Nerds gezicht vol met bloed. Lekkere Nerd kulkte ervan.

Toen spuugde Sexy Mens bloed in zijn mond. Het bloed kwam uit Lekkere Nerds neus en uit z'n oren. Het kwam ook achter zijn ogen vandaan.

Lekkere Nerd stikte in het bloed. Hij was dood.

Sexy Mens liet hem los en het dode lichaam viel het ravijn in. Maar nu had Sexy Mens niemand meer om te haten. Zijn haat kon hem dus niet meer in leven houden.

Sexy Mens stortte in en viel achter Lekkere Nerd aan het ravijn in.

En zo stierven de twee aartsvijanden samen in één ravijn.

En hoe liep het af met de Pumpking? Hij ging pompoensoep maken.


Einde?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.