Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Avengers » Burn it to the ground |Avengers| » 21. |Jill Potts|

Burn it to the ground |Avengers|

19 aug 2014 - 13:07

338

1

316



21. |Jill Potts|

Uiteindelijk stond ik zuchtend op en liep naar mijn kast om opzoek te gaan naar een nieuw shirt omdat mijn blouse regelrecht de prullenbak in kon.
Ik koos een fel groen jurkje en trok die aan en liep toen naar de spiegel om mijn haar en make-up te fatsoeneren.
'Jill kom je nog!' Riep Tante Pepper vanuit de woonkamer en ik zuchtte en liep me kamer uit
'Ik ben er al.' Ik liep het balkon op en ik zag iedereen verbaast naar me kijken.
'Waarom heb je je omgekleed?' Vroeg Tante Pepper uiteindelijk.
'Ik bleef haken met mijn blouse dus toen scheurde die.' Loog ik en plofte tussen Natasha en Clint in en tegenover Steve die mijn blik negeerde.
Fijn daar ging die weer. Ik rolde met mijn ogen en pakte mijn glas op en dronk er wat uit,
'Dus Jill, bevalt het hier in New York?' Mijn vader verbrak de stilte en met een klap zetten ik mijn glas neer en stond op.
Ik liep naar Tony die aan het proberen was om de BBQ aan te steken.
'Laat mij maar.' Ik pakte de aansteker over en stak hem in één keer aan.
'Dank je, maar ik had het ook zelf gekund.' Lachte hij.
'Ja en daarom ging hij niet aan.' Ik stootte met mijn arm tegen de zijnen en grinnikte.
'Ehhmm Jill.'
'Ja Tony?'
'Ik wil dat je graag een beetje uitkijkt met je relatie met Steve.' Ik bloosde.
'Wees maar niet bang we hebben niks en ik denk dat hij ook niks wil.' Hij keek me verbaasd aan.
'Maar net dan?'
'Dat weet ik zelf ook niet en nu graag ophouden want iedereen kan het horen.' Ik keek over mijn schouders en zag Tante Pepper in gesprek met mijn ouders en zus en Natasha, Bruce, Clint en Steve ook met elkaar maar niemand letten op ons.
'Ik waarschuw je alleen, het is een goede en lieve jongen en ik weet zeker dat hij goed voor je is maar ik wil niet dat hij je ongelukkig maakt.'
'Ik kijk uit.' Ik gaf hem een knuffel en liep toen weer terug naar mijn plek.


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 21 aug 2014 - 10:28:
Awhh tony is bezorgd c:
Ik heb gister de film Thor: The dark world gezien en omg, die is zo leuk maar ook zielig. Loki gaat daar dood ;c
Chris Hemsworth (Thor) is hot