Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He's the one|| Zayn Malik [Afgerond] » ~025~Christmas Tree (surprise update :)

He's the one|| Zayn Malik [Afgerond]

22 aug 2014 - 18:37

1074

7

463



~025~Christmas Tree (surprise update :)

A simple smile
Can cure more than you think

I.S


Jaylinn

De volgende dag, maandag, besluiten Zayn en ik voor een kerstboom te gaan kijken.
‘Kleed je je warm aan?’ komt Zayn’s stem vanuit de inloopkast. Ik rol mijn ogen en trek een borstel door mijn haar.
‘Nee, ik ga in een bikini de straat op.’ Een lach komt vanuit de kast en even later komt Zayn tevoorschijn, een grijns nog steeds om zijn lippen.
‘Heel grappig, babes.’ Via de spiegel glimlach ik naar hem en maak een simpele knot in mijn haar.
‘Wie zegt dat het een grap was?’ Even fronst hij en ik giechel, waarna hij zucht. Hij loopt naar me toe en plaatst een kus op mijn hoofd, waarna hij de badkamer in verdwijnt. Ik sta op en maak mijn weg naar de inloopkast, een badjas om me heen geslagen.

Vertwijfeld kijk ik naar twee truien. Een zwarte skinny klemt zich al om mijn benen en aan mijn voeten zitten een paar zwarte laarzen. Kippenvel staat op mijn armen en torso en ik zucht verslagen.
‘Wat is er, Jayjay?’ Ik draai me om naar Zayn en gebaar naar de twee truien.
‘Ik weet niet welke trui ik aan moet.’ Hij glimlacht en draait zich naar zijn kant van de kast, waar hij een simpele, rode trui van een haakje trekt.
‘Trek deze aan.’ Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
‘Wat? Mijn kleding staat leuk bij je.’ Ik rol mijn ogen en trek de trui over mijn hoofd, waarna ik de mouwen een beetje opstroop, zodat mijn handen vrij zijn.
‘Perfect.’
‘Cheeseball.’ Hij lacht en ik verlaat de kast, om vervolgens mijn weg naar de woonkamer te maken. Ik grijp mijn telefoon en sleutels van de salonkamer en stop ze in mijn zak.
‘Kom je?!’ Zijn voetstappen klinken door het appartement en samen lopen we richting de lift. Snel trek ik een jas aan, doe een sjaal op en trek handschoenen aan, waarna we de lift instappen. Binnen enkele minuten zijn we in de parkeergarage en maken we onze weg naar de auto.

‘Wat dacht je van deze?’ Zayn wijst naar een kleine spar, met lichtgroene naalden. Ik schud mijn hoofd en loop verder. De geur van de verschillende kerstbomen hangt zwaar tussen de rijen en sneeuwvlokjes maken hun weg naar de grond, waar een laagje wit zich al begint te vormen. De stemmen van kinderen en volwassenen komen overal vandaan en ik glimlach. Kerst is altijd al mijn favoriete feestdag geweest. Plotseling sta ik stil en verbreed mijn glimlach.
‘Zayn?!’ roep ik. Ik draai me om en Zayn loopt snel naar me toe.
‘Ik heb onze boom gevonden, denk ik.’ Voor mij staat een boom van zo’n twee meter, met diepgroene naalden. Dichter bij de top worden de naalden echter iets lichter en de stam is recht en donkerbruin.
‘Blijf hier, ik zal een van de medewerkers halen.’ Ik knik en Zayn maakt zijn weg terug naar de ingang.

Al snel is hij weer terug, een medewerker en twee schoppen in touw.
‘Deze wordt het?’ vraagt de man. We knikken en hij knikt.
‘Mooie keuze, dit is een Servische spar. Zijn naalden vallen niet snel uit en het is een stevige boom.’ We knikken ten teken dat we het begrijpen en de man zet de schep in de grond. Zayn helpt snel mee en samen graven ze de boom uit. Terwijl zij aan de boom werken, scrol ik een beetje nutteloos door mijn berichten heen. Zuchtend stop ik de telefoon weer in mijn zak en kijk op. De boom is ondertussen uit de grond en Zayn en de medewerker slepen hem naar de ingang. Daar doet de medewerker een net om de klont heen en haalt een bak uit het schuurtje. Ik neem de bak van hem over en de man loopt met ons mee naar de auto, waar hij samen met Zayn de boom op het dak bind. Ik zet de bak op de achterbank en Zayn glimlacht naar me.
‘Zo. Die zit vast.’ Ik knik en hij kust mijn wang.
‘Ik reken snel af, wacht je hier?’ Ik knik en hij loopt samen met de man het terrein weer op.

‘Shit shit shit.’ Ik spring net op tijd naar achter en de bal spat uiteen op de vloer, centimeters van mijn voeten. Ik laat een geïrriteerde zucht horen en Zayn springt de kamer in, een paar bokshandschoenen over zijn handen getrokken.
‘Waar is het gevaar?’ Een lach ontsnapt aan mijn mond en ik wijs naar de scherven op de vloer.
‘Een bal glipte uit mijn handen.’ Hij laat zijn handen zakken en blaast een pluk haar uit zijn gezicht.
‘Oh.’
‘Ga maar verder trainen, ik ruim het wel op.’ Hij knikt en laat zijn ogen even over de woonkamer glijden.
‘Het ziet er mooi uit, Jayjay.’ Dankbaar glimlach ik naar hem en hij vertrekt weer naar de sportkamer. Ik pak het stoffer en blik van de bank en hurk neer, waarna ik de scherven voorzichtig op veeg. Vervolgens gooi ik ze in de vuilnisbak en ga verder met het versieren van de boom.

Twee uur later is de gehele boom versierd en moeten we alleen nog de piek erop zetten. Net op dat moment loopt Zayn de woonkamer in met natte haren en gekleed in een joggingbroek en een hoodie.
‘Ziet er goed uit, Jayjay.’ Ik knik en pak dan de piek op.
‘Wil jij hem erop zetten?’ Zayn kijkt van de piek naar de boom en weer terug en glimlacht dan.
‘Wat als we het samen doen?’ Ik knik en ik pak het trappetje, terwijl Zayn een klein krukje pakt. Beiden pakken we een punt van de ster vast en voorzichtig plaatsen we het op het topje. Vervolgens stappen we beiden weer naar de grond en slaat hij een arm om me heen.
‘Ziet er prachtig uit, love.’ Ik knik instemmend en Zayn kijkt me aan.
‘Zou je ehm mag ik een foto van jou bij de boom op twitter zetten?’ Ik denk even na.
‘Als je vriendin?’ Hij knikt en ik glimlach.
‘Ik vind het prima.’ Hij grijnst en plaatst een kus op mijn lippen, om vervolgens naar achteren te stappen en zijn telefoon uit zijn zak te toveren. Ik ga naast de kerstboom staan en tover een glimlach op mijn gezicht. Snel maakt hij een foto en samen gaan we op de bank zitten. Hij typt snel iets in en laat het aan mij zien. Instemmend knik ik en hij drukt op tweet, waarna voor de hele wereld te lezen is dat ik zijn vriendin ben.

@zaynmalik My beautiful girlfriend and our tree are ready for Christmas =)


Reageren=Melding


Reacties:

1 2

noortje zei op 23 aug 2014 - 18:45:
Ahwwwww leuk leuk. Veeeeeeerdeeeeeeeer!!!!!!!. Xxx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 23 aug 2014 - 10:23:
Super! Snel verder! Xx


Nadja
Nadja zei op 23 aug 2014 - 10:01:
Aaaaawhhh cutiessss


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 22 aug 2014 - 22:00:
I love it!! Snel verder!! xxx


juutjee19
juutjee19 zei op 22 aug 2014 - 21:22:
Niceee!!
Snel verder! X