Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Sugared Hogwarts Love » Antoinette is so cute <3

Sugared Hogwarts Love

22 mei 2009 - 1:06

231

0

268



Antoinette is so cute <3

this is how the new year starts..

Ik streek een bruine lok haar uit men gezicht en bekeek men koffer eens goed. Het was met dit jaar gelukt alles in 5 koffers te krijgen - en man wat ben ik trots. Ik zag in men ooghoeken Serena al sukkelen met haar koffers. Ze werd gevolgd door haar huppelend klein zusje.

“Ik haat slepen.”¯ Ze liet haar koffers los en smeet zich erop. “Ik ben uitgeput.”¯ “Waar zijn je ouders?”¯ “Werken.”¯ Ze veegde een paar druppeltjes van haar voorhoofd en herstelde zich dan. “Ik heb je gemist!”¯ ze opende haar armen en sloot me erin op. “Euhm Serena?”¯ Ze knikte terwijl ze me nog steeds vasthield. “Je verstikt me bijna.”¯ Ze liet me met een grote glimlach los. Antoinette trok voorzichtig aan Serena’s rokje. “Waar moet ik heen?”¯ “Lieve schat , die rode trein op.”¯ Een kleine irritatie drong zich op in Serena’s stem. Antoinette trok haar kleedje netjes en stapte met haar kleine rugzak op de rode trein.

“Lieverd , normale mensen verwaarlozen hun zusjes niet.”¯ “Ik ben helemaal niet normaal”¯ Ik glimlachte en knikte. S. was allesbehalve normaal... “Kom op , dan gaan we onze koffers weg gaan dragen.”¯ Ik voelde plots die steek weer in men onderarm. Heel de vakantie had hij raar gedaan , pijn , branderig , … Misschien voorspelde het duistere teken dat Voldemort terug zou komen .. na al die lange jaren.

“Kom je nog Aps?!”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.