Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » 5 seconts of summer » 1

5 seconts of summer

30 aug 2014 - 18:30

241

2

234



1

"Emma maak je klaar."roept haar moeder vanuit beneden.
"ja." roept ze terug.
Elke avond weer hetzelfde.
Haren ik een nette staart nette kleren,nette schoenen en nette sieraden.
Je mag Alleen op je akoestische gitaar niet op je gitaar met zwarte strepen.
Doe dit doe dat. Elke avond weer. Waarom doe ik nog mee met dit spelletje ?

Zuchtend doe ik mijn haren in een nette staart. Yay vandaag weer collega’s van mijn ouders over de vloer. Zoals elke avond. Ik deed snel mijn zwarte pumps aan die ik altijd bij bezoek van collega’s moest dragen. Vandaag zou het erger worden, er komen 4 collega’s van mama, met hun zonen. Geweldig. Dus niet. ik pakte mijn gitaar en begon wat te spelen. ‘gaan jullie maar naar mijn dochters kamer, trap op en dan laatste deur links.’ Hoorde ik mijn moeder zeggen, daarna voetstappen op de trap. Ik leunde tegen de muur terwijl ik gewoon wat op mijn gitaar speelde, niet lettend op wie binnenkwamen.
"hey" hoorde ik een van de jongens zeggen.Ik keek op en mijn ogen werden groter en mijn mond viel open "OMG" dacht ik de jongens van 5 seconds of summer staan gewoon in mijn kamer.Ik wist niet wat ik moest zeggen of doen "uh hoi" dat was het enige dat er nog uit kwam.
"hoe gaat i" vroeg calum "uh goed met jullie?" zei ik. "supper" riep luke
ik keek ze allemaal 1 voor 1 aan en en zag dat ashton naar me stond te staren


Reacties:


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 30 aug 2014 - 22:45:
Dit verhaal lijkt verdacht veel op het verhaal van een vriendin van mij hier op ff or is that just me??


xJustMe
xJustMe zei op 30 aug 2014 - 21:15:
Hey, dit boek lijkt verdacht veel op een boek van Wattpad (een andere site waar je ook FanFictie kunt schrijven) Ik wil absoluut niet vervelend doen, maar misschien moet je de schrijver/schrijfster van dat boek vragen of je het mag kopiëren, dat zou een stuk eerlijker zijn (:

xx