Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » S on the loose » Shark jumping

S on the loose

22 mei 2009 - 17:47

440

4

127



Shark jumping

Waarschuwing: Alle stunt in deze show zijn uitgevoerd door profesionele stunters, en mogen thuis niet worden uitgevoerd. TIjdens het maken van deze show zijn er geen dieren gewond geraakt.

'Dat haal je nooit' schreeuw Silas.
Soraya kijkt even omlaag en grijnst. Dan richt ze haar blik weer op het zwembad waar ze zo over heen gaat springen.
In het heldere water is duidelijk de aanwezigheid van de grote haai te zien.
'Heeft iemand je al verteld dat die haai mensen eet' probeert Silas opnieuw.
Soraya haalt haar schouders op en zet haar ene voet op haar skateboard.
'Ze is gek. Als je haar in dezelfde kamer met een eend zet springt ze hysterisch het raam uit , terwijl ze op 5 hoog zat, maar over een haai springen is niet eng.' grijnst Reid in de camera.
Soraya veegt een pluk haar uit haar gezicht en zet dan af.
Het skateboard glijd over de houten schans naar beneden , en vliegt dan een stuk door de lucht.
Even lijkt het of Soraya haar evenwicht verliest, maar terwijl alle mensen hun adem inhouden weet ze toch veilig aan de overkant te komen.
Op het moment dat haar board de tegels raakt ,beginnen de mensen te schreeuwen en te klappen ,maar enkele seconden daarna vliegt ze met een harde klap tegen de schutting op.
'Auw' mompelt ze terwijl ze stil op de grond blijft liggen.
De filmmensen en haar crew beginnen te lachen.
Die muur had ze niet zien aankomen. Ze had gedacht dat ze wel op tijd zou kunnen stoppen ,maar ze had ongelijk gehad.
'Naja , beter dan verslonden worden door een haai' lacht Reid.
Soraya krabbelt overeind en richt zich op de camera.
'Dont try this at home' zegt ze en dan zet de man de camera uit.
'Scene 3 zit erop' hoort ze een andere man roepen , en de filmmensen lopen de tuin binnen. Nog 10 scene's weet Soraya , dan kunnen ze alles aan elkaar monteren en uitzenden.
Soraya pakt een flesje water van het grasveld en neemt een slok.
'Dat was te gek' zegt Alex die naast haar komt staan.
Soraya grijnst even en draait zich dan om naar de haai.
'Hoe heb je die haai eigenlijk hier gekregen?' wil Josh weten.
'Ik heb hem het hele eind op mn rug gedragen' antwoord ze.
'Haha, grappig' zegt Josh op een sarcastische toon terwijl hij een glimlach niet kan onderdrukken.
'Wie is dat?' hoort ze Reid dan vragen. Soraya draait zich om ,en ziet hoe een zwarte Lamborgini haar terrein op rijdt. Ze haalt haar schouders op en loopt dan de tuin uit.
'Als we daar Bam Margera niet hebben' schreeuwt ze als de bestuurder uitstapt.
'Soraya' mompelt hij.
'Wat kom je doen?' Wil Soraya weten.
'Dus jij denkt dat je beter kunt stunten dan mij?' grijnst Bam dan.
'Dat denk ik niet alleen ,dat weet ik' antwoord Soraya met een sarcastisch glimlachje.
Bam slaat de deur van zijn Lamborgini dicht en gaat voor Soraya staan.
'Proof it little girl'.


Reacties:


BABBELICIOUS
BABBELICIOUS zei op 24 mei 2009 - 19:03:
Ok.

BAM <3

en dit is GENIAAL.

Jij laat mij wel weten als t volgende deel er is... toch?


xoxo <3


BreakMyFall
BreakMyFall zei op 22 mei 2009 - 20:07:
next


Sweetlady
Sweetlady zei op 22 mei 2009 - 18:24:
Ooeeh eecht tooff ik zou het nie durfen XD maaar bam is echt hooooottttttt Haha nou snel verder. xxx


Yarsea
Yarsea zei op 22 mei 2009 - 18:06:


Leuk,
Ben benieuwd naar het volgende stuk

(k)
Jes