Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 15~

I'm looking for myself, did you see him?

22 mei 2009 - 17:59

316

2

249



~part 15~

[Tom pov]
We zitten op mijn kamer televisie te kijken wanneer er op de deur geklopt wordt en mam haar hoofd naar binnen steekt. "Bill, je kleren zijn droog, je kan ze weer aandoen." Bill knikt, staat recht en volgt mijn moeder naar de badkamer. Ik besluit om even mijn e-mails te lezen. De hoop dat ik mijn broer nog voor mijn verjaardag terugvind heb ik al lang niet meer. Maar wanneer ik mijn mailbox open lijkt er ineens toch iemand iets te weten over hem. Het is een mail van het adoptiebureau. 10 jaar geleden vonden ze een 5-jarige jongen op de stoep voor het weeshuis. Hij heette Bill Kaulitz en op het briefje dat hij bijhad stond dat zijn moeder niet langer voor hem kon zorgen. Hij werd vrij snel geadopteerd en ze wensen me veel succes met mijn zoektocht. Er staat ook nog het adres onder waar hij enkele maanden geleden met zijn ouders naartoe verhuisd is. Ik schrik en verstijf als ik het adres zie. Het is naast ons!! Maar, dat wil zeggen dat, Bill niet alleen mijn beste vriend, maar ook mijn broer is! Mijn tweelingbroer dan nog wel!! Daarmee dat raar gedoe met die gedachten en dat mijn, nuja, onze moeder ons zoveel op elkaar vind lijken. Ik zet de computer uit en ga verbaasd naar onder waar mam aan het opruimen is in de keuken. "Tom, is er iets?" vraagt ze als ze me ziet. "Mam, Bill, is mijn, broer." Ze schrikt blijkbaar even en komt naar me toe. "Hoe, hoe weet je dat zo zeker?" "Ik kreeg net een mail van het adoptiebureau. Er stond in dat 10 jaar geleden Bill Kaulitz geadopteerd werd en zijn huidige adres stond erbij. En dat adres, is het adres van onze buren. Bill is mijn broer!" "WAT?!" horen we achter ons. We kijken om en zien Bill met een geschrokken gezicht staan.

[reacties??]


Reacties:


MariTom
MariTom zei op 23 mei 2009 - 11:14:
Oehww xO

Ik ga snel verder lezen!


Sweetlady
Sweetlady zei op 22 mei 2009 - 18:29:
OOeehw hij is eer achtergekomen gelukkig ik ben nou wel benieuwt hoe Bill zou reageren.. . xx