Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Verloren. » hoofdstuk 3

Verloren.

11 sep 2014 - 23:25

186

1

144



hoofdstuk 3

Luna’s moeder is erg ziek van de bestralingen en voelt zich erg schuldig dat ze nu niet thuis bij haar kinderen kan zijn. Aan haar familie en man heeft hun moeder weinig zin. Omdat die alleen met zichzelf bezig zijn. Luna probeert zich groot en sterkt te houden voor haar broertje en de rest van de familie. Luna kijkt erg op tegen de positieve houding die haar moeder heeft. Ze hoopt later dat ze net zo’n sterke vrouw word als haar moeder. Luna gaat samen met haar broertje en vader ieder avond bij haar moeder langs. Ze kijkt er heel de dag naar huis om haar moeder weer te zien. Als ze die avond bij haar moeder op bezoek zijn horen ze van de doktoren dat haar moeder naar huis mag en dat de bestralingen goed aanslaan. Hun moeder moet nog wel terug komen voor de bestralingen. Naar een jaar van chemokuren en bestralingen krijgen ze te horen dat hun moeder schoon is. Hun moeder moet nog wel ieder maand op controle als ze lang schoon blijft hoeft ze minder vaal terug op controle te komen.


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 16 sep 2014 - 12:27:
Ik vind het echt mooi, dat je Luna laat opkijken naar haar moeder.
That's something honest.
Dat is hoe iedereen naar zijn/haar moeder zou moeten kijken.

Ik lees snel verder!

xoxo