Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 16~

I'm looking for myself, did you see him?

22 mei 2009 - 18:36

583

6

452



~part 16~

"Je, bent, mijn broer." herhaal ik zacht. Met een verbaasd gezicht kijkt hij mij en mam om de beurt aan. "Is dat echt?" "Ik denk het wel." zegt mijn moeder, en dus eigelijk ook de zijne. "Maar, betekend dat dan, dat ik niet meer hiernaast moet wonen maar bij jullie, mijn famillie mag wonen?" "Hola! Niet zo snel! Ik wil eerst eens met je 'moeder' spreken, en als zij akkoord is laten we eerst een bloedproef doen, voor de zekerheid. En dan zullen we nog wel zien." Bill en ik knikken. Zonder een woord te zeggen ga ik naar mijn kamer, gevolgd door Bill. "Zou ik echt je broer zijn?" "Ja, daar twijfel ik eigelijk niet aan. Je verjaart op dezelfde dag als mij, je hebgt dezelfde naam als mijn broer en volgens het adoptiebureau ook hetzelfde adres." "Ja, je hebt gelijk. Maar wat als mijn 'moeder' nu geen bloedtest wil laten doen?" "Dat weet ik ook niet. Dan zul je waarschijnlijk hierlangs moeten blijven wonen." Hij zucht. "Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik je broer ben." "Waarom?" "Ik wil weg hiernaast. Ik heb er geen idee van waarom ze me eigelijk geadopteerd hebben, ze geven niet eens om me. Mijn 'zus' haat me, mijn 'neef' misbruikt me, ........ En jou moeder, nuja, onze moeder, is veel sympathieker. En met jou als broer zie ik het al helemaal zitten!" We lachen beiden even en dan is het stil. "Zullen we maar weer naar onder gaan?" Bill knikt en samen gaan we naar onder. Mam zie ik nergens, maar er ligt een briefje op de tafel. 'Ben bij de buren' staat er. "Hopen dat dat goed afloopt dan." zeg ik terwijl ik me naar Bill, die over mijn schouder meeleest, omdraai. Hij knikt en ik leg het papiertje weer neer. "Wat gaan we doen in afwachtig?" Hij haalt zijn schouders op. "Tv kijken?" "Oke." zeg ik terwijl ik naar de living ga. We laten ons naast elkaar in de zetel vallen en zetten de televisie aan. We leggen de afstandsbediening tussen ons in en zappen om de beurt. Na een tijdje komen we bij een muziekzender en stoppen we met zappen. We springen recht uit de zetel en terwijl Bill de zanger imiteerd laat ik me gaan op mijn luchtgitaar. Wanneer Sammy Deluxe volgt probeert Bill me bij te blijven met rappen, wat dus niet lukt, en bij het Smurfenlied proberen we ons zo serieus mogelijk te houden. Wanneer ik nog half aan het bekomen ben begint Bill al mee te zingen met Britney Spears. "I'm not a girl,...." "Not jet!!" piep ik van het lachen, wat door mijn opmerking zeker nog niet over is! Lachend liggen we samen in de zetel, wat niet bepaald goed doet. Steeds wanneer het over lijkt te zijn kijken we elkaar en schieten we weer in de lach. Zo blijft het doorgaan tot mam weer thuiskomt. "Wat is er zo grappig?" "Wij, tv kijken, VIVA, hahahaha, muziek...." probeer ik lachend uit te leggen wat er gebeurd is, blijkbaar kan Bill ook niet meer normaal praten wanneer hij mij aanvult. "We zongen mee en, hahaha, Britney Spears, I'm not a girl" "NOT JET!!" vul ik hem weer aan en weer liggen we dubbel van het lachen. "Ahja,...." zegt mam terwijl ze ons raar aankijkt. "Kunnen jullie nu even normaal doen? Het is erg belangrijk." We lachen nog even na maar worden dan toch terug serieus. Mam gaat in de zetel tegenover ons zitten en kijkt Bill aan.

[reacties??]


Reacties:

1 2

XxCutyXpiexX
XxCutyXpiexX zei op 4 juni 2009 - 22:56:
verder verder verder,,
je moet
XxX


Sill073 zei op 23 mei 2009 - 21:44:
Snel verder !
Laat je me weten ?


xNadezhda zei op 23 mei 2009 - 16:13:
Aaahhh EINDELIJK! Ik zat al te wachten, jongens wanneer valt dat kwartje??? Eindelijk! En nu een bloedtest, dan weten ze het zeker en zijn ze altijd blij! Of not yet?

In elk geval, ze zijn überschattig en ik eis meer!


MyReflection
MyReflection zei op 23 mei 2009 - 14:09:
nu komt het,
weet je dat ik ook heel lang kan blijven lachen,
mijn record is een kwartier samen met mijn zusje,
en toen stikte ik bijna door het te weinige ademen,
nouja,
heel snel verder,

xx


MariTom
MariTom zei op 23 mei 2009 - 11:17:
Awwh, ik vind ze zo schattig samen

Maar echt heel snel verder ! xO
Want ik wil weten hoe of ie daar mag gaan wonen, want ik vind Bill zielig<3

Anders komt ie maar bij mij wonen^^